Nackdelar : ej bes, gått 23 000 . Han e enda ägaren i sverige.
Då ljuger han ju om det i annonsen... Skulle inte köpa den, verkar oseriös att skriva så lite och ljuga. Vill man ha sålt den får han skriva mer och skriva sanningen.
Efter va jag läst så är det bara det vanliga. Det är ju en Toyota, så grundkvalitén är bra
Jag har ingen kolla på specifika fel, men jag har inte läst nått om dem iaf...
Fördelen är att dem är skitsnygga MKIII
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
toppakningarna o lagrerna är känsliga i dom motorerna ... så titta om det är uppstält ladd på den åa så bör inte vara över 0.7-0.8 om de inte är extraförstärkt topppakning..
Senast redigerat av anderssonboy (14 januari 2009)
Fundera på om du verkligen vill ha automat också.. Jag trodde det skulle bli skitgött att ha en automatare men har tröttnat som attan på det nu... Den begränsar rätt mycket gällande trimning osv....
ja har en del kompisar som har bilar med avtagbart tak o vi har även haft nån i familjen, o när de börjar bli gamla läcker det in lätt och kör man fort låter det en del pga fartvinden, vet dock inte hur det är på de här,
Nackdelar : ej bes, gått 23 000 . Han e enda ägaren i sverige.
Då ljuger han ju om det i annonsen... Skulle inte köpa den, verkar oseriös att skriva så lite och ljuga. Vill man ha sålt den får han skriva mer och skriva sanningen.
TEO557 stämmer,kolla på vv.se kolla på allt som du kollar på vilken bil som helst. glapp, klonk, missljud service historik allmänt intryck
motorn nytvättad?dölja lekage? varför ej bessad varför sälja är motorn varmkörd innan du kommer?tickar, ryker..
finns ju hur mkt som helst .. hur verkar killen som säljer?svar på allt?
verkar vara en äldre person , seriös låter det som. Men vem som helst kan vara det. han säger att service är inte alltid gjort och att han alltid har haft den. Motortvätt vet jag inget om. Bes hade han ingen tid sa han ..