Två översta fästen till strålkastarna har spruckit bara rakt av. Nu undrar jag finns det någon möjlighet att limma ihop detta. Bilfirman som gjorde det förr verkar inte ha gjort ett bra jobb så det har spruckit igen på samma ställe. Vad ska man göra?