3284
Sök

Varför detta???

747 Inlägg
3 juni 2006
Trådstartare
Jag fatta inte varför man bli medlem på garaget när man inte lägger upp en bil??? En del blir ju bara medlemar och inte sen lägger upp någon bil... Så dumt...

Älgahäng Räjsing Club

1 639 Inlägg
3 juni 2006
Håller med ! Oftast sådana finniga glin som röstar ned bilar och skriver nedsättande comments oxå !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

1 231 Inlägg
3 juni 2006
Man kanske vill skriva i forumet och inte äger någon bil eller av olika anledningar inte vill lägga upp den. Ser inte något fel med det.

Mitt projekt: Evo III

Vw trimmare
2 995 Inlägg
3 juni 2006
det är väll inte helt fel att kunna fråga efter hjälp på forumet oavsett om man har sin bil upplagd eller inte?

21 761 Inlägg
3 juni 2006
För min del så handlar det nog om att utbyta erfarenheter och lära sig nya saker, dessutom duger inte min bil att visas upp. Kan tilläggas att jag inte tillhör "gruppen" finniga tonåringar.

Administratör
11 968 Inlägg
3 juni 2006
360_sleeper skrev:
Jag fatta inte varför man bli medlem på garaget när man inte lägger upp en bil??? En del blir ju bara medlemar och inte sen lägger upp någon bil... Så dumt...

Det finns ju ett forum med mera att använda också...

ser inte varför det skulle vara så dumt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

8 156 Inlägg
3 juni 2006
mrcelica skrev:
Håller med ! Oftast sådana finniga glin som röstar ned bilar och skriver nedsättande comments oxå !

Nja, nu kan dom ju inte längre rösta ner bilar, eftersom man inte får rösta om man inte har en bil upplagd.

Jag är mest intresserad av forumet och för att kolla på intressanta bilar, så det dröjde ett bra tag innan jag la upp min bil. Hade väl skrivet en sisådär 500 inlägg i forumet när jag till sist la upp min bil.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

747 Inlägg
3 juni 2006
Trådstartare
mrcelica skrev:

Det är just detta jag menar... Dom skaffa ett användarekonto och tracka ner andra...

Älgahäng Räjsing Club

Rallytok
165 Inlägg
3 juni 2006
Jag har inte lagt upp min bil...
Men är en Land Rover Freelander TD 4 -02 nåt att se på? NOPE!

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93

Avstängd
1 106 Inlägg
3 juni 2006
Hallå där. Som att det skulle vara en nödvändig tråd!? Jag har själv inte lagt upp min bil på www.garaget.org förrän nu. Jag vet inte vad chrizz säger om det. Men jag vet inte om någon håller med om det jag skrev om.
Senast redigerat av Saabare (3 juni 2006)

Livet startar vid 220 km/h

1 639 Inlägg
3 juni 2006
Visste inte att man inte kunde rösta om man inte har en bil upplagd... Klart man ska kunna delta i forumet utan att ha en bil, var inte så jag menade i alla fall..
Senast redigerat av mrcelica (3 juni 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 juni 2006
Henko skrev:
Jag har inte lagt upp min bil...
Men är en Land Rover Freelander TD 4 -02 nåt att se på? NOPE!

jodå. de är ju fräcka smile

mycket mer intressant än andra bilar här.

inte nå speciellt med min heller men duger den inte eller är för tråkig eller nå så blir den väl bara borttagen isf

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

"Ijenkligen"
788 Inlägg
3 juni 2006
lönt o gråta..
hur stör det dig/er??

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

671 Inlägg
3 juni 2006
Tänk om alla laddade upp sina tråkiga orginalbilar.

1 436 Inlägg
3 juni 2006
Min bil är rostig och tråkig, och får därför inte läggas upp.
Men om någon ger mig tillräckligt med pengar till en intressant bil jag gillar så lovar jag att lägga upp den.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

321 Inlägg
3 juni 2006
chrizz skrev:
360_sleeper skrev:

Det dom menar är bara den "lilla" skaran som röstar ner på fina bilar och ger rent ut sagt onödiga komentarer.

MEN som chrizz säger och som jag håller med till 100% är att det finns folk som söker inspiration samt svar på frågor i forum etc etc.... man kan inte dra alla över en och samma kant, därför är det som det är...

Mvh / Niclas

Tough ain´t...ENOUGH!

747 Inlägg
4 juni 2006
Trådstartare
-Ncs- skrev:
chrizz skrev:
360_sleeper skrev:

Det dom menar är bara den "lilla" skaran som röstar ner på fina bilar och ger rent ut sagt onödiga komentarer.

MEN som chrizz säger och som jag håller med till 100% är att det finns folk som söker inspiration samt svar på frågor i forum etc etc.... man kan inte dra alla över en och samma kant, därför är det som det är...

Mvh / Niclas

Jag jag säger inget om de som söker inspiration och så mken dom som rösta ner och säger massa skit om allas bilar skulle fan inte få va med....

Älgahäng Räjsing Club

Administratör
11 968 Inlägg
4 juni 2006
-Ncs- skrev:
chrizz skrev:
360_sleeper skrev:

Mvh / Niclas

Man kan inte rösta på bilarna utan att själv ha en bil online.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök