nån som har eller vet någon som har DEVILEYES på en S40??
17 januari 2009
Trådstartare
tänkte om det var någon på garaget som har eller vet någon som har, så man kan kolla hur det ser ut.
Ska köpa såna i veckan tänkte jag, om det inte ser förjävligt ut alltså
17 januari 2009
Trådstartare
Jo denna har jag sett, tänkte bara om man kunde se lite varierande bilder. olika vinklar ch på en "privat" bil
Tack iallafall
Dark_Angel skrev:
Jo denna har jag sett, tänkte bara om man kunde se lite varierande bilder. olika vinklar ch på en "privat" bil
Tack iallafall
jag tnker också skaffa det men vill gärna veta vad för lamor det sitter i den ,, vet du de?
om det är h4 h7 eller h1
sitter dubbla h1 lampor i dem.
dessa Lamor du pratar om vet jag inget om
17 januari 2009
Trådstartare
aj då =/ tyckte jag kollade noga efer en sån tråd. men men, då vet vi att det fins en redan
Dark_Angel skrev:
aj då =/ tyckte jag kollade noga efer en sån tråd. men men, då vet vi att det fins en redan
Det var inget illa menat, bara som ett tips där du hittade några nya bilder