7563
Sök

nån som har eller vet någon som har DEVILEYES på en S40??

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
#1
tänkte om det var någon på garaget som har eller vet någon som har, så man kan kolla hur det ser ut.
Ska köpa såna i veckan tänkte jag, om det inte ser förjävligt ut alltså wink


2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
#3

Jo denna har jag sett, tänkte bara om man kunde se lite varierande bilder. olika vinklar ch på en "privat" bil smile

Tack iallafall


Pekabow i can see u
644 Inlägg
17 januari 2009
#4
Dark_Angel skrev:

Jo denna har jag sett, tänkte bara om man kunde se lite varierande bilder. olika vinklar ch på en "privat" bil smile

Tack iallafall

jag tnker också skaffa det men vill gärna veta vad för lamor det sitter i den ,, vet du de?
om det är h4 h7 eller h1

1 878 Inlägg
17 januari 2009
#5
sitter dubbla h1 lampor i dem.

dessa Lamor du pratar om vet jag inget om smile


1 878 Inlägg
17 januari 2009
#6
ta en titt på denna bilen oxå: http://www.garaget.org/?car=103617

hoppas det går bra för ägaren att jag länkar


2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
#8
Aker_s40 skrev:
Här finns 2 bilder i denna tråden som handlar om s40 devileyes http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117252

aj då =/ tyckte jag kollade noga efer en sån tråd. men men, då vet vi att det fins en redan smile


2 638 Inlägg
17 januari 2009
#9
Dark_Angel skrev:
Aker_s40 skrev:
Här finns 2 bilder i denna tråden som handlar om s40 devileyes http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117252

aj då =/ tyckte jag kollade noga efer en sån tråd. men men, då vet vi att det fins en redan smile

Det var inget illa menat, bara som ett tips där du hittade några nya bilder smile



Sök