Det kan du tyvärr inte göra själv eftersom att om du har xenon så har du även nivå-sensorer som är kopplade till bärarmarna och dessa måste ställas i grundinställning innan lyset kan justeras!
en verkstad ska inte ta mer än 0,2 timme (order från tyskland) för att göra detta på en sådan bil så det borde inte bli någon dyr historia!
Det är inget fel på min hjulinställning, det är din inställning till mina hjul!