7663
Sök

hur ska jag montera X-ljusen på min volvo 740 så det ser bra ut

OVERBOOSTED
852 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#1
HÄLP hur fan kan jag montera extra ljusen på min volvo 740. jag kan inte komma på hur jag vill ha dom.
tips + bild vore guld värt. exstra ljusen är 4st stora runda rally 2000 och bilen är orginal+röd om det skulle vara till någon hälp.  tack på för hand:)
Senast redigerat av jh-hindersson (18 januari 2009)

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893

906 Inlägg
18 januari 2009
#2
Nått sånt här? http://www.garaget.org/?car=110245&image=1051718 , pressa ihop dem lite mer och sätt dem som en "regnbåge" det är snyggt som fan:)

Detta ser la också ganska bra ut? http://www.garaget.org/?car=116396&image=1183123
Senast redigerat av 740Fors (18 januari 2009)

=)

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 640 Inlägg
18 januari 2009
#3
köp en ljuslåda "ala´" rally & sätt på motorhuven big_smile lol cool
http://www.garaget.org/?car=12468&image=108584
jh-hindersson skrev:
HÄLP hur fan kan jag montera extra ljusen på min volvo 740. jag kan inte komma på hur jag vill ha dom.
tips + bild vore guld värt. exstra ljusen är 4st stora runda rally 2000 och bilen är orginal+röd om det skulle vara till någon hälp.  tack på för hand:)
Senast redigerat av farbrorbozze (18 januari 2009)

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet


Sök