4603
Sök

Billarm! Inferno

1 534 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjena!
är det någon som har erfarenhet av att ha en sådanhär i bilen ?

http://hyresgastforeningen.tryggahem.se/?artnr=555

http://www.nyteknik.se/nyheter/innovati … 359406.ece

ett s.k. inferno larm

Det ger tydligen ut 4toner i 127db
Efter 6 sekunder börjar man bli illamående och spy av ljudet

finns även med flashchockar så man blir förblindad

värt och installera i bilen?


534 Inlägg
18 januari 2009
#2
ä väll värt om man vill vakta grejerna å att de funkar så som de stog



Sök