Plåtade ett gäng bilder me nya kameran på rörliga objekt för första gången, la upp några stycken. Tipsa gärna om lite inställningar som kan funka, fipplade fram o tillbaka hela dan och fick väl till några bilder som åtminstone går att kolla på.
bilderna var lite mörka för min smak men annars väldigt bra
Ja, som sagt, ett jävla fipplande med kameran, endel bilder blev bara helt vita o endel helt svarta osv osv
Har ett gäng till bilder ja ska lägga upp när jag har tid.
Nån som har nåt bra program föresten att förminska bilder så man kan lägga ut även de man inte orkar redigera? Nåt som man kan välja en hel mapp så det körs automatiskt.
bilderna var lite mörka för min smak men annars väldigt bra
Ja, som sagt, ett jävla fipplande med kameran, endel bilder blev bara helt vita o endel helt svarta osv osv
Har ett gäng till bilder ja ska lägga upp när jag har tid.
Nån som har nåt bra program föresten att förminska bilder så man kan lägga ut även de man inte orkar redigera? Nåt som man kan välja en hel mapp så det körs automatiskt.
Windows egna program är jättebra resize pictures tror jag de heter
Använder du kamerans automatiska inställning för rörliga objekt eller?
Några bilder är taget med helauto, några i sportläge, några i halvauto men de allra flesta är egna inställningar. Testade allt möjligt men det är så jävla svårt att få skärpa på hela bilen o samtidigt få fart i bilden, har massa bilder där det ser ut som bilen står helt still
Några bilder är taget med helauto, några i sportläge, några i halvauto men de allra flesta är egna inställningar. Testade allt möjligt men det är så jävla svårt att få skärpa på hela bilen o samtidigt få fart i bilden, har massa bilder där det ser ut som bilen står helt still
Någon sa någonting om vilken slutartid man skulle ha tror jag, eller hur det var.. den skulle vara samma som hastigheten på fordonet. typ 1/20 om bilen kör i 20km/h eller nått sånt, minns inte riktigt vad jag läste.
Någon sa någonting om vilken slutartid man skulle ha tror jag, eller hur det var.. den skulle vara samma som hastigheten på fordonet. typ 1/20 om bilen kör i 20km/h eller nått sånt, minns inte riktigt vad jag läste.
Ja de kanske kan stämma, kan ju vara en bra utgångspunkt iaf..
Nu finns lite fler bilder uppe, fan tog ju verkligen en miljon bilder känns de som