Tjena

Som ämnesskriften säger, jag köpte nyligen en JVC KD-G632/KD-G631, CD/MP3 med USB igång på fronten.
Jag har kopplat kabeln som "startar slusteget" när man vrider om tändningen", precis som på min förra, där var det en blå kabel som gick in i ISO kablaget, i den delen som gick in i stereon, jag har fortfarande samma ISOkablage i som till gamla stereon men det funkar ej nu, det övriga ljudet i bilen funkar. Det nya ISOkablaget jag fick till JVCn ser väldigt annorlunda ut, inga lösa kablar, dock finns det en stycken kabel som är skarvade i mitten med någon slagskoppling som döljs av svart/transperent gummi, sen finns det en andra som är likadan som den första, men det går ut en extra koppling från mittkopplingen.
Hoppas ni fattar beskrivningen med hjälp av bilden

Kort sagt, slutsteget lyser ej och basen låter knappt för fem öre utan det är ytterst klena vibrationer.
KablagetJag minns inte varför jag inte slängde in detta kablage direkt när jag bytte spelaren

Det passade kanske inte, jag minns ej. Tack på förhand
