20 januari 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder så tänkte jag lacka lite motordetaljer, mestadels plastkåpor och sådant=)..
Är det någiot speciellt man måste tänka på när man lackar plasten?
Tänkte köra på en lite mörkare variant av "laserblå" typ:P..
Kan det bli snyggt om själva motorrummet är i samma kulör som bilen är utvändigt?
Friskt satsat, hälften vunnet;)