Att bo i lägenhet suger?

Bostrom RS
23 januari 2009 · 886 Inlägg

tkd_rille skrev:
Igår var jag med om en jävlig sak till som bara kan hända med lägenheter. Och dela tvättstuga såklart. Idioter som tvättar på andras tider och hänger hänglås, och sista gången jag kollade var vid 6 tiden och jag hade tiden kl4.
Synd man inte hade en bostadsrätt så de hade vart lite lönt att skaffa en tvättmaskin och tjäna på skitet.

Men någon insatt som vet vad man får göra om någon snor ens tider och sätter sitt hänglås?.
Bara drygt för att nästa tid fanns inte förrän imorron.

Ta reda på vem det är och sätta hänglås på dennes tid i ett halvår framåt? wink

Focus RS
Muttley
23 januari 2009 ·

Bostrom skrev:

tkd_rille skrev:
Igår var jag med om en jävlig sak till som bara kan hända med lägenheter. Och dela tvättstuga såklart. Idioter som tvättar på andras tider och hänger hänglås, och sista gången jag kollade var vid 6 tiden och jag hade tiden kl4.
Synd man inte hade en bostadsrätt så de hade vart lite lönt att skaffa en tvättmaskin och tjäna på skitet.

Men någon insatt som vet vad man får göra om någon snor ens tider och sätter sitt hänglås?.
Bara drygt för att nästa tid fanns inte förrän imorron.

Ta reda på vem det är och sätta hänglås på dennes tid i ett halvår framåt? wink

haha ja de hade varit något=). Men då kanske jag straffas med en som stinker skit efter ett halvår istället.

3rik
23 januari 2009 · 88 Inlägg

Under min gymnasietid bodde jag i lägenhet ett år.. Det var fruktansvärt!
Det var 6 lägenheter, samma korridor... Vi gick alla på samma skola förutom en person som var ca 35 och knarkare, han var helt slut i huvudet, hotade folk med kniv, kom in till mig och började hota mig och säga att han skulle misshandla mig, sen däckade han en snabbis i min säng innan han började riva i mina sopor :S

Det värsta var att det var bara jag som vågade stanna kvar på helgerna, och det var lite hemskt när han försökte bryta upp dörren åt mig.. Året efter det hyrde jag en liten fristående stuga, helt underbart! Lagomt stort och inga grannar man störde smile

volvo_1987
23 januari 2009 · 1 675 Inlägg

Mitsubishi3000GT skrev:
Nu låter det DUNK! DUNK! där nerifrån igen sad
Det är trummisen i Dragonforce som fått grannen att bli skogstokig

Man blir faen lite less på att bo i lägenhet om man är lite av en nattuggla.
Det underbara ljudet av en dubbelkagge måste stängas av och kolla på film är ju bara att glömma sad

Nån mer än jag som är trött på att bo i lägenhet så skriv.
Skriv gärna nåt kul för jag har tråkigt


Kunde ha blivit en blogg men den ligger ju offtopic så va fasen.

du har så rätt. Inge kul att på i lgh. det är aldrig tyst runt om kring. Första man gör när man har till räkligt med pengar är hus på landet och stort garage big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Magda
23 januari 2009 · 331 Inlägg

Bostrom: Självklart är det ett trähus jag hamnat i! En gång trodde vi att grannen under var otrogen för vi hörde henne stöna och 2 minuter senare kom hennes sambo hem. Tyvärr var det inte roligare än att hon antagligen lekte med sig själv... Så nån gång ibland kan det såklart vara roligt också.

Norde fotointresserad
24 januari 2009 · 2 307 Inlägg

tror min granne har sex nu faktiskt tongue Hörs upprepande knarrningar från lägenheten ovanför ;D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang