4019
Sök

Lite högtalarfunderingar

Trucker
1 220 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
#1
Jag funderar på att köpa (när jag har råd) big_smile

2 par Rockford Fosgate P163 Punch
1 par JBL T-696 i
Pioneer DEH-3000MP

6x9 kommer drivas av ett mb steg på 2x120w och 6,5" kommer att drivas av sterion tills jag får råd att köpa ett 4 kanals steg. Kommer detta att låta bra? vill ju att det ska dunka en del:P och nej i skuffen har jag inte plats för någon baslåda! bilen ifråga är en 854

Vissa är bara bättre än andra!

16 197 Inlägg
28 januari 2009
#2
gör tvärtom.. driv framsystemet me steget å bak högtalarna me stereon,

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök