5650
Sök

Färgtips,ev omlackering på gång

26 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Haft funderingar på att ev lacka om bilen..även sugen då på att ändra kulören litegrann från nuvarande

Kikat lite på svart som skiftar över aningen mot mörklila...vill inte dock ha alltför stor skillnad mot originalt ja har nu....Saab har en rätt snygg färg som heter JetBlack som finns på nya TurboX modellen,men måste ju finnas fler också wink

ös på med förslag....även olika sidor där man skulle kunna kika lite för att få lite inspiration,elr länkar på befintliga bilar med snygga kulörer.

Nu har jag färgkod 197 en mercedes original kulör...obsidian svartmetallic....,elr ska man gå på original kulör och ha i nå flakes elr liknande...ja som sagt ös på med förslag smile

Snajper edition E55 K4 620+

Billackerare
37 Inlägg
20 november 2008
Svart tycker jag är bra, man kan lägga i lite blå pärlemot också så blir det blåare när det skiftar i solen.

26 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Lackproffs skrev:
Svart tycker jag är bra, man kan lägga i lite blå pärlemot också så blir det blåare när det skiftar i solen.

ja att blanda nån slags pärlemo vore väl något smile
Finns de nå typ av svart candy??

Ändå inne på svart som är mot mörklila elr ditåt iaf smile

Billackerare
37 Inlägg
27 november 2008
jooo det finns, om man vill man kan blanda grov stras också i den, guld, grön, blå, röd, silver, och allt blandat i....

26 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
Lackproffs skrev:
jooo det finns, om man vill man kan blanda grov stras också i den, guld, grön, blå, röd, silver, och allt blandat i....

någon sida på nätet där man kan se dessa olika och ev köpa?

Billackerare
37 Inlägg
29 januari 2009
Tyvärr finns inte men om du vill jag kan fixa åt dig någonting fin  smile

Sök