4028
Sök

Fästa baslådan och slutsteg.

bihfocus
29 januari 2009
Trådstartare
#1
Hopp
nu har man haft baslådan och slutstegen löst ett bra tag och nu undrar jag hur ska man fästa
det för att det ska sitta stabilt därbak?

Ska jag skruva steget ovanpå lådan och hur gör jag med lådan sen? Finns det något att
köpa för att fästa den och jag har under lådan facket till reservhjulet så om jag skruvar lådan
på locket under så då får jag inte upp locket sen.

Ska man till BRL och få råd eller?

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=351807


bättre bild här nere på hur det ser ut nu

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=351806
Senast redigerat av bihfocus (29 januari 2009)

807 Inlägg
29 januari 2009
#2
kardborrband is the shit! wink

I'd rather die like a man, than live like a coward

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
29 januari 2009
#3
drazen_gti skrev:
kardborrband is the shit! wink

DLS eller 3M:s karborre är riktigt bra.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

OLAGBG
596 Inlägg
29 januari 2009
#4
Funkar inte karborreband (brukar funka rätt bra)
Du har ju fällbart baksäte i bilen?
isånna fall kan man ju sätte ett vinkeljärn som du skruvar i lastgolvet samt i baslådan bakifrån. sitter fast och inget syns från bagaget när du öppnar bagageluckan. om du sedan ska sälja bilen går det lätt att gömma hålen från vinkeljärnet. bara å kamma till mattan, funkar varje gång.
men testa gärna med karborre först.

OLAGBG
VOLVO

bihfocus
29 januari 2009
Trådstartare
#5
ok ska testa karborren wink


Sök