Åka och se Fast & Furious 4?

Deutsch-style
28 januari 2009 · 379 Inlägg

inte en dålig ide som bruden uppe skrev alla län för sej ungefär,,,,vist fan ksulle va trevligt att sammla ihop ett gäng innan filmen möts alla på parkeringen osv. big_smile
e de ba ja som gillar att umngås o träffa nytt folk?
hehe mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"
Opel Calibra "manta-C" (1991)
blacklin3 Ugglan-racing
28 januari 2009 · 362 Inlägg

AirOne skrev:

chrizz skrev:

AirOne skrev:

Det är fåniga filmer som dessa, som skapar trender underligt nog. Hur många var det inte som
började slänga på kjolpaket och dumpventiler på sina bilar efter att första filmen kom ut?
Eller över huvudtaget fick intresset. Jag säger inte att det stämmer in på alla, men många.
Jag är en av dem.

Jag skrev inte "Är det bara jag som tycker att bilarna i dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts?". Bilar som bilar, de skapar trender osv, visst, men replikerna, handlingen, skådespelarna... det är "fåneri" på hög nivå om jag får säga mitt smile

Jajo. Jag kan hålla med om det till viss del, men lite kul trivia följer ju alltid med filmer, oavsett om de är bra eller ej.
Inte alla som tänker på hur mycket jobb som är lagt för tex första filmen. Att husen som syns i en del bakgrunder är målade i tråkiga färger, just för att bilarnas färger skall "sticka ut". Eller att hon som spelar Suki inte hade körkort när de skulle till att spela in smile
Och replikerna? Visst. Dom är väl inga oscarsvinnare direkt men de har sina oneliners och de har sina manus, vissa bra, vissa sämre. Men samtidigt, dyker en Ingemar Bergman-film upp på tv så får filmen automatiskt fem plus i tvtidningarna..
Skådespelarna valdes medvetet förresten så att de skulle vara någorlunda okända...hursomhelst. Jag ska inte tråka ut tråden för mycket smile

Bra skrivet tkr jag:D

How does dust taste sucker??
Smajly
28 januari 2009 · 3 059 Inlägg

chrizz skrev:

AirOne skrev:

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Det är fåniga filmer som dessa, som skapar trender underligt nog. Hur många var det inte som
började slänga på kjolpaket och dumpventiler på sina bilar efter att första filmen kom ut?
Eller över huvudtaget fick intresset. Jag säger inte att det stämmer in på alla, men många.
Jag är en av dem.

Jag skrev inte "Är det bara jag som tycker att bilarna i dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts?". Bilar som bilar, de skapar trender osv, visst, men replikerna, handlingen, skådespelarna... det är "fåneri" på hög nivå om jag får säga mitt smile

Ungefär..
Man betalar iallafall inte för att få se dom på bio.

mkevert
28 januari 2009 · 180 Inlägg

teamvolvoracing skrev:
vore det inte bättre att man kör en bio garageträff på varje ställe som har en bio där ff4 visas och sen får man anmäla sig här på gorg t.ex. att här i östersund som vill fara å kika på den skriver upp sig på en lista typ:P förstår du hur jag tänker Evert?

Jag förstår precis hur du tänker och håller med.

Min fundering var, och är, hur man går tillväga? Ringar man/besöker biografen och bokar upp några salonger, beroende på hur många som är intresserade på varje plats? Eller ordnar man med en lista och bokar sen biljetter? (känns osäkert då det finns många som säger att de vill men när det gäller backar ur, och sen finns alltid de som är sjuka.)
Nån som har någon enfarenhet av detta/liknande? Antar att Chrizz har det men hans inlägg om filmen är ju inte för positiva.

Jaja jag får ringa till en biograf nära mig och fråga helt enkelt.

Och ja jag skrev alla på garaget men ändrar mig till många... (gäller de som vill förståss.)

//Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
Eberlund VW Ägare
29 januari 2009 · 1 011 Inlägg

chrizz skrev:
Är det bara jag som tycker att dessa filmer är bland det fånigaste som gjorts? ;-)

Jag ser inte filmerna för att de är bra handling eller så. Jag ser dem för att se bilarna ungefär som att jag köpter en biltidning för att se bilarna och inte för att det som står i den är bra.

Henrik Eberlund
aha_100
30 januari 2009 · 535 Inlägg

2an är ju grymt fjantig och kass, pinsamt rent ut sagt.

1an och tokyo drift är riktigt bra dock.

soyd
30 januari 2009 · 1 853 Inlägg

Vin Diesel är ju med det är ju han som göra att ettan är bra, sedan har 4:an mycket potential med tanke på att dom tar tillbaka original cast...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang