5060
Sök

Extra backspegel

1 863 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#1
Jag söker efter en backspegel som polisbilarna har på överkanten av dörren. Har en barnstol i bilen och ser inte i den vanliga.
Nån som vet var man kan få tag i en sån?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 863 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#2
Ingen??

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 436 Inlägg
1 februari 2009
#3
De jag har sett på äldre polisbilar verkar vara samma slag som denna...

http://www.biltema.se/products/product. … emId=77328

två skruv i a-stolpen och sedan bara vrida spegeln, borde fungera.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 863 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#4
Caffe skrev:
De jag har sett på äldre polisbilar verkar vara samma slag som denna...

http://www.biltema.se/products/product. … emId=77328

två skruv i a-stolpen och sedan bara vrida spegeln, borde fungera.

Finns det nåt annat sätt att montera dom, inte så pigg på att skruva i plåten?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 196 Inlägg
1 februari 2009
#5
det finns en annan backspegel på biltema som man bara trycker dit tror jag, ser ut som en såndär liten backspegel som poliserna har, som sitter högre upp

1 863 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#6
Spiike skrev:
det finns en annan backspegel på biltema som man bara trycker dit tror jag, ser ut som en såndär liten backspegel som poliserna har, som sitter högre upp

Jag får åka dit imorrn och kolla.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 436 Inlägg
1 februari 2009
#7
666_Beast skrev:
Caffe skrev:
De jag har sett på äldre polisbilar verkar vara samma slag som denna...

http://www.biltema.se/products/product. … emId=77328

två skruv i a-stolpen och sedan bara vrida spegeln, borde fungera.

Finns det nåt annat sätt att montera dom, inte så pigg på att skruva i plåten?

Nej det förstår jag, men så var det monterat på civilaren jag studerade.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.


Sök