SCHWEIN ROSAFARBENES LAUFENDES= PIG PINK RACING= GRIS ROSA RACING.
Motor, växellåda och avgassystem: *2,5l Rak 6:a 170HK *Dubbla utblås en på vardera sida från sportavgassystemet. *Manuell låda 5-Steg+R *Diffad bakaxel bra för drifting *DUBBLA SVART STRECK!!!! ==========
Effekt och prestanda (ingående): *Bytt från 323 orginal motor till 325 motor från en E30. *Räcker för att drifta
Chassi: *Veteranare som är lite moddad! *Skärmbräddad bak *Rosa lackad *Racing! *Emblem fri *Baklucke öppnare borta nu mera inifrån med knapp. "el öppnare" *Annars orginal
Fälgar, däck och bromsar: *Sommar: 16*9" Borbet DJUPA *Vinter/sommar: 14" Plåtisar med spinners navkapslar. =P
Interiör / Inredning: *Svart Rosa tyg
Bilstereo och multimedia: *Bara för att ha nått att lyssna på förutom motorn när den spinner som en puma! *1st Gammal CLARION CD *2st 3-way 6*9" JVC i hatthyllan "ej fast skruvad" *2st 2-way 3" JVC fram "ej monterad vet inte vars"
Exteriör / Styling: *Veteranare som är lite moddad! *Skärmbräddad bak *Bortagen öppnings funktion på bakluckan utifrån, bara från kupén via en knapp sedan öppnas med hjälp av el driven öppnare på insidan av bakluckan. *Dubbla utblås en på vardera sida. *Dekaler: SCH "streetcrew.harnosand.nu" Fram & bak ruta! *Spinners navkapslar på plåtisarna. "ute efter nya fälg´s"
Framtidsplaner: *PROJEKT *Motor byte pågår =P *Dubbla DTM slutrör på vardera sida. *Modifieringar här & där. *Fixas & putsas till. *Bättre lack.! *Mm mm
Övrigt: *Skattefri!!!!! *Onsdagsbuset 30/7 Vinnare av Gulligaste bil BMW 325 E21 -79 PINK = SWEET
Här va det påbörjat på motor byte! Här är orginal motorn från E21 1st 323:a Här är orginal motorn från E30 1st 325:a Titta skillnaden på insugen!!! Ser ut som att det är spegelvänt men ändå inte.... Måste kolla värdet på E21 motorn...... TUFFT! ________________________________________________________________
Motorn är ur & motor utrymmet ska lackas & sedan ska andra motorn i efter puts & fix Tack Östman för hjälpen mer åter stå att göra mohahahaha!! :evil:
När jag slår på blinkers blinkar strålkastarna & svagt på blinkers se video 1, 2 & 3.... sedan när man slår på helljus så lyser blinker´s & strålkastarna... se video 3... Sedan finns det inge bromsljus när jag bromsar..... ej på video...
Motor har startat nu & jag är lycklig!! Men nu har jag ett nytt problem
Jag har en ACE-2853 Hastighetsmätare som ska monteras i min ROSA BMW? Jag undrar om nån som har en ide? Jag har läst instruktionerna men det som står är att man ska mäta diametern på däck men ingenting om vars sensorn+magnet ska monteras.....! Här är bilder på instruktionen som jag skannade av!