5196
Sök

är detta högtalarkit från MDS bra?

649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#1
Hejsan undrar om detta högtalarkit är nått att köpa.
http://www.mds.se/?artnr=ssl65
Tänkte ha dom fram i dörrarna då dom jag har nu ramlar rakt igenom(för små) tongue
Behöver Delningsfilter också, Det följer ju med också.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#2
Vill bara veta om dom på mds är bra... Kommer inte göra nått med dörrarna vad jag vet än ialafall.
Har inget steg som kommer driva fram. Huvudenhet är en ful liten spelare som heter Zap, Men duger bra=) 4x40watt. Finns ju även detta: Följer med steg på den å
http://www.mds.se/?artnr=powerpac300

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#3
Köper nog Kittet ändå, kommer säkert köpa ett billigt steg senare. Typ ett C2 från MDS.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#4
Tack smile

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#5
Satt dit ett steg på mina 6x9or idag. GUUUUUD vilken skillnad! + att jag kör 2st 12" basar på samma också.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

tokfrans
982 Inlägg
31 januari 2009
#6
varför be om råd när du ignorerar dom iaf? :S


649 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
#7
jag bad inte om råd ? Jag frågade om det var bra. Läs tydligare..

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

547 Inlägg
31 januari 2009
#8
Kittet duger nog om man inte har alltför höga krav, men finns bättre för samma peng.

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

1 058 Inlägg
1 februari 2009
#9
jag installerade ett sånt GAS kit som rekomenderades längre upp i tråden idag. spelade över förväntningarna bra faktiskt. diskanten var faktiskt helt okej. och middbasen slog hårt trots stereons inbyggda effekt.

PoLoud =D

1 058 Inlägg
1 februari 2009
#10
sen bara att det står 400W på MDS högtalaren gör att jag vill spy..

PoLoud =D

1 400 Inlägg
1 februari 2009
#11
Undra vart TROLL radarn är ?
Först har han inget slutsteg. Men hör o häpna effter en minut så har han kopplat in 2st basar och ett par 6x9

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

649 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#12
Jag ska inte ha nått slutsteg fram men jag har ett som driver bak..
Läs NOGRANNARE "Har inget steg som kommer driva fram"

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

1 785 Inlägg
1 februari 2009
#13
micke7406 skrev:
Undra vart TROLL radarn är ?
Först har han inget slutsteg. Men hör o häpna effter en minut så har han kopplat in 2st basar och ett par 6x9

Bilden på sidan ser ut att vara stulen från nätet.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

* Klåpare
1 718 Inlägg
1 februari 2009
#14
Senast redigerat av Gulmun (1 februari 2009)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

649 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
#15
ha-ha

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

371 Inlägg
1 februari 2009
#16

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85


Sök