Minimoto Atv!

_xXx_ TIG-svetsare
24 mars 2006 · 202 Inlägg

Köpte en minimoto ATV idag, och fy ***** vad den går, mätte med bilen bakom, hela 95 blås big_smile

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
24 mars 2006 · 1 852 Inlägg

hehe, trodde den flugan va över för länge sen tongue

man lever bara en gång så lev väl!
Delerium Carpenter
24 mars 2006 · 310 Inlägg

Har också testat såna där! Fast nu på vintern och med motorcyckel, man är inte kaxig när man närmar sig topphastigheten! Ramlade en gång men det var för att den inte orkade upp för backen.

+ Att jag satt fast med foten nånstans så jag gled ner hela backen!! Håller mig nog till 4 hjul på vintern (:

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
_xXx_ TIG-svetsare
24 mars 2006 · 202 Inlägg

Ja ramla av i den farten vill man inte precis göra wink
Nää, kunde inte låta bli, köpte den av min farbror som ha bilfirma så...smile
bara en kul grej att ha

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
Darkie dARKiE
24 mars 2006 · 5 031 Inlägg

Delerium skrev:
Har också testat såna där! Fast nu på vintern och med motorcyckel, man är inte kaxig när man närmar sig topphastigheten! Ramlade en gång men det var för att den inte orkade upp för backen.

+ Att jag satt fast med foten nånstans så jag gled ner hela backen!! Håller mig nog till 4 hjul på vintern (:

är där inte fyra hjul på en atv då? wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Deeman
24 mars 2006 · 8 Inlägg

vad e det för nån som gör 95blås????

vikingpower King Of The Road
24 mars 2006 · 154 Inlägg

ingen som kör riktig atv/quad? ...jag har nyligen sålt min smc cbw 250 så nu snart blire till att beställa en sprillans gasgas 450 hp wild

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
laynus
24 mars 2006 · 256 Inlägg

jag har nyss byggt klart min "stora goped" med 150cc 3,5hk fyrtakt,råstark motor och kört runt som en dåre, körde runt sent igår kväll och drog på fullgas på friläge och förhopningsvis väckte några grannar tongue

Pavatura
10 juni 2006 · 43 Inlägg

Jag vill också bygga en goped, fast med 500cc crossmotor, okej kanske får bli en trimmad Mt motor så man slipper ligga under 2000 varv utan att stegra över.

Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang