2 februari 2009
Trådstartare
Sand_Man skrev:
jag har hillman sterion i min bil ! perfa ! jag köpte paketyet med högtalare o allt för 1200:- o e helnöjd

o det paketet du kollar på var jag sugen på som fan men hade ingen stans att sätta skärmen o då kostade det 1590:- innan jul

Men jag tycker gooo är helt klart värt den lilla slanten

jag ska se vart pengarna leder mig men blir nog till slutet av månaden=)
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"