5277
Sök

dvd+skärm till bilen!

469 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
#1
hej alla:P jag ska utrusta min bil men en dvdspelare och skärm, har tittat runt lite och fastnat för denna http://www.itsajten.com/productview.asp … &c=953 pga billigt pris samt att man har dubbla lågnivå utgångar. Men nu vill jag höra ert tycke innan jag köper! är denna dålig och bör köpa en annan så visa då gärna nån annan i samma prisklass. tacksam för svar MvH Niklas
Senast redigerat av exoop (28 januari 2009)

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

669 Inlägg
30 januari 2009
#2
enligt många här så finns det ingen bra spelre för under 5000.


Magister Mundi Sum
177 Inlägg
30 januari 2009
#3
jag har hillman sterion i min bil !  perfa ! jag köpte paketyet med högtalare o allt för 1200:- o e helnöjd smile
o det paketet du kollar på var jag sugen på som fan men hade ingen stans att sätta skärmen o då kostade det 1590:- innan jul sad

Men jag tycker gooo är helt klart värt den lilla slanten smile

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

469 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#4
Sand_Man skrev:
jag har hillman sterion i min bil !  perfa ! jag köpte paketyet med högtalare o allt för 1200:- o e helnöjd smile
o det paketet du kollar på var jag sugen på som fan men hade ingen stans att sätta skärmen o då kostade det 1590:- innan jul sad

Men jag tycker gooo är helt klart värt den lilla slanten smile

jag ska se vart pengarna leder mig men blir nog till slutet av månaden=)

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

469 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
#5
Swedenrockers skrev:
Jag skulle inte köpa Hillman. Har monterat ett par stycken sådana Hu:s och en takskärm.
Takskärmen var trasig från kartong och stereoapparaterna låter illa och har ingen kvalitetskänsla.
Enligt mig.

okej:P vad bra för jag har ångrat mig nu haha tongue ska bygga en CarPc istället:P

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"


Sök