3 februari 2009
Trådstartare
Tjenare !
Var precis inne med farsan å köpte en audi S6 på audi här i e-tuna
Dock är det ju såklart inga vinterhjul med, så tänkte bara höra vad ni som åker 18/19" åker på ?
Bra dåligt ? själv åker jag 19" nokian WR på S4an och dom är HELT kass när det är halt ute, men riktigt bra för att vara "vinterdäck" när det är tort !
- Emil
Senast redigerat av tsdi (3 februari 2009)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal