3953
Sök

Granturismo 5

Crusty69
4 februari 2009
Trådstartare
Hej!

Antar att det är flera än mig som sitter ivrigt och väntar på releasen av GT5? tongue

Dela gärna med er av olika typer av teasers om ni sitter inne med nåt speciellt smile

Har DU några smaskiga detaljer om spelet kanske?

Ordet är fritt! Sålänge det är inom ramarna av GT5 dvs smile

SSS -12
3 217 Inlägg
4 februari 2009
Har spelat demot och det var rätt roligt får jag ju säga! Grafiken var helt och hållet vad man förväntade sig, kanske lite till. Men, det finns alltid ett men... Men tyvärr så var jag inte överväldigad över ljud effekterna, har lite svårt för att höra VTEC på Integran som finns med där! sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Crusty69
4 februari 2009
Trådstartare
Fuckface skrev:
Har spelat demot och det var rätt roligt får jag ju säga! Grafiken var helt och hållet vad man förväntade sig, kanske lite till. Men, det finns alltid ett men... Men tyvärr så var jag inte överväldigad över ljud effekterna, har lite svårt för att höra VTEC på Integran som finns med där! sad

Jo dom har alltid haft svårt för just ljudeffekterna samt rökeffekterna smile Men kanske kompletta GT5 blir något annorlunda smile

1 853 Inlägg
4 februari 2009
När släpps det ?, står ju bara 2009 som "release date"...

Jag hoppas att det är grymt mycket olika bilar inte bara super sport bilar osv. Ingen som har listan med bilar som ska vara med ?

roligast är ju att köpa en bil i spelet som man har själv i verkligheten och trimma styla den tycker jag i alla fall är kul smile

DFFL
9 020 Inlägg
4 februari 2009
Har GT5p, duger ju såklart men inte superimponerad.
Fartkänslan är lika borta som alla andra Gran Turismo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Crusty69
4 februari 2009
Trådstartare

OEM <3
6 957 Inlägg
4 februari 2009
eLf0nzie skrev:
http://www.ultimatecarpage.com/forum/gaming/33712-gran-turismo-5-wish-car-list.html

rätt intressant om det stämmer smile

Om den stämmer förstår jag vrf dom hela tiden skjuter upp realeasen.

I GT5 Prolouge så är spelet 60-65% klart i grafik, ljudvög (om man lyssnar på dom jobbar på Gamestop)
Var inne senast igår på Game och kika, dom har ställt ut förköpsaskar, blev ju skitglad och fråga
när de kom eftersom dom släppt förköp..han bläddra i papprena och sa

"- Jaa du...de står inte, men 2009 nångång" glädjedödare mad

OEM <3

Crusty69
5 februari 2009
Trådstartare
Jag kommer ihåg när 4an skulle släppas, dom sköt ju upp den releasen som fan också, och då var man väll inte så gammal, så aldrig att man orkade vänta tongue Jag lyckades få ett ex när butikerna fick in sina första exemplar, fast det var 1-2v kvar till releasen..

Då är man ung och jävligt jobbig tongue

Men men, hoppas nån lyckas sniffa upp ett releasedatum snart smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
5 februari 2009
längtar som fan tills de kommer=D hoppas de läger till lite mer svenska bilar än bara just 240 och s60
tex 940 850 osv även lite saabs

Forummoderator
10 576 Inlägg
5 februari 2009
Tråd låst med hänvisning till rubruksreglerna.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök