5045
Sök

Styling till bilen.

1 624 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#1
har en fråga till er gott folk.
hade ni varit ägare utav min bil, vad hade ni då gjort med den?
vilket stuk m.m?

tacksam för seriösa svar.

mvh!

676 Inlägg
8 februari 2009
#2
kjolpaket, sänkning, toning, fälgar, smått större vinge


1 624 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#3
Foffis skrev:
kjolpaket, sänkning, toning, fälgar, smått större vinge

tackar smile

Random Hero
4 047 Inlägg
8 februari 2009
#4
ta bort emblem o göra något åt baklamporna, absolut inga lexus lysen bara, mörkare skulle nog sitta bra !

Dog food lid. Backwards

1 624 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#5
DusanMandick skrev:
ta bort emblem o göra något åt baklamporna, absolut inga lexus lysen bara, mörkare skulle nog sitta bra !

man tackar smile


Sök