5006
Sök

Vovlo 745 (värt eller ej?)

Byggare bob
173 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#1
745 88'
drygt 32000mil (med 116 hk?)

(inköpspris 5500 (Nybes))

Är det värt att införskaffa:

Vita mätartavlir
350 :-
Ljus och Blinkerspaket
1780 :-
Kjolpaket
3000 :-
Ögonlock
400:-
Valnötspaneler
1100
Takspoiler bak med led-bromsljus
1350 (mer 940 look?)

Eventuellt drygt 10 000 för R-fälgar senare? eller är det BARA kasta allt i sjön?

Teddan
2 495 Inlägg
9 februari 2009
#2
vad vil du komma fram tilll ????

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

961 Inlägg
9 februari 2009
#3
är väl bara handla de om du känner för de ! blir säkert snyggt

Pure DieselPower

Refined
1 770 Inlägg
9 februari 2009
#4
Vadå värt!? Beror väl på om du vill ha prylarna på bilen eller inte

Byggare bob
173 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#5
eh.. självfallet ska allt montears och förhoppningsvis öka värdet vid en försäljning inom nåt år?

406 Inlägg
9 februari 2009
#6
Vilken frågeställning?
Det beror väl på om du tycker om bilen och vill ha kvar den eller ej?
Fälgar, ljus osv är ju inget du förlorar på direkt, utan de är ju bara plocka över till nästa bil eller sälja när du nu känner för det.
Är inte direkt så att du förlorar 10k om du köper R-fälgar..
Tycker du om bilen så är det la bara köra på, oavsett vad det kostar!


Byggare bob
173 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#7
Men om man får bilen för 5,5 och köper delar för dryga 8 kan man sälja den för 13 sedan eller håller den fortfarande 4-7000 kr klass?

Smålänning
7 887 Inlägg
9 februari 2009
#8
En bil blir aldrig värd mer är man stylar den. Så JA det är att kasta pengar i sjön. men vi som är intresserade av det gamla skrotet brukar inte bry oss om såna petitesser smile Man gör bilen som man själv vill ha den.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
9 februari 2009
#9
Värt det? NEJ! Men vill du ha det så ska du självklart köpa det ändå. Styling brukar inte bli återbetalt vid försäljning tyvär

Rock'n Roll

Byggare bob
173 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#10
okejokej.. då får jag överväga det ändå


Sök