4733
Sök

Montering av vinge?

1 863 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
#1
Ska montera vinge på 9-5an och jag undrar om det räcker med att skruva fast den eller ska man limma oxå? Isåfall, funkar PL 400?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

401 Inlägg
DFFL
9 020 Inlägg
11 februari 2009
#3
Jag fick med Sikaflex av Rieger till min.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 863 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
#4
FireTraXX skrev:
Jag fick med Sikaflex av Rieger till min.

Min är köpt hos Speedparts och fick inget lim med.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
11 februari 2009
#5
skruva/bulta och limma för bästa styrka

eller om du har "gummi" under dem samt hål för gängor för bult så räcker det att bulta, de flesta org. vingar är bara bultade.
Senast redigerat av sir_daniel (11 februari 2009)



Sök