4733
Sök

Lossnat innertak?

Byggare bob
173 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
#1
Finns det någon lätt metod för att fästa upp det eller ska man göra helt nytt?

1 772 Inlägg
16 februari 2009
#3
Tapetklister.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

100% ninja
342 Inlägg
16 februari 2009
#4
ta ett strykjärn och stryk det på plats igen, limmet brukar mjukna och fäster då på så vis tyget mot taket igen. om du inte har mad skills med strykjärn, kan du be en äldre kvinna av det motsatta könet göra det. så du inte får brännmärken i taket.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

Byggare bob
173 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
#5
okej.. 740 är det.. men bara lite vid sidan så tänkte inte göra allt förstora ingrepp.. men stryckjärn lät bra


Sök