7286
Sök

Kabelöverdrag

7 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
Söker efter en sida som har kabelöverdrag sånna som brukar sitta på kablarna i motorutrymmet orginal (svarta brukar dom va) har läst att det heter robotslan men när jag söker på det hittar jag inget:(

tacksam för alla tips...

7 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
det jag söker är blåa sånna...

Miklen
12 februari 2009
På google får man rätt många träffar på både robotslan å robotslang big_smile Det verkar dock va värre me färgen blå. Vet att ja har sett men kommer då inte på vart.

Du kanske kan ta en sån firma å fråga dom direkt om det går att få tag på andra färger på nåt sätt. Dom borde ha det vettigaste av svar.

För övrigt är det inte snyggare me kabelstrumpa? den lär ju skydda lika bra som sån enkel plastrobotslang.
Senast redigerat av Miklen (12 februari 2009)

Fattig student
1 282 Inlägg
12 februari 2009
Kolla på www.eubildelar.se , dom ska ha

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

8 156 Inlägg
13 februari 2009
Sök på flexslang annars?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

7 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
Robotslang och flexslang är inte det sånna som man drar kablar i typ hus?? det jag söker måste va öppen för att man ska kunna trä över den runt kablarna..

310 Inlägg
www.kudoz.se
3 802 Inlägg
13 februari 2009
robotslangen brukar bara vara uppskuren orginal och sedan en miljard varv med eltejp runt...

7 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
jag vet att jag har sett uppskuren robotslang på nån sida men kan inte hitta den:(
dom jag sett på elfa verkar inte vara uppskurna..

Sök