3155
Sök

Va kan jag få för dessa?

502 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
#1
tjena, hade tänkt sälja/byta mina SVF siljan 17 tummare, nån som har nån aning om va jag kan få för dom?

sitter 215/45 17 kumho däck fram och 225/45 17 michelin däck bak


dock kant stötta:
http://i42.tinypic.com/fzbyb6.jpg

och däcken är inget att hurra över
http://i39.tinypic.com/1y02m8.jpg

dessa är det
http://i42.tinypic.com/34i0k20.jpg

MVH


192 Inlägg
23 februari 2009
#2
ja däcket som du hade bild på e ju slut så det e ju inte värt något,,

men borde ju kunna få ut runt 2500-3000kr för dom iaf,,,

//// Tommie

2 638 Inlägg
23 februari 2009
#3
Jag skulle nog säga max 3000kr för kantstötta fälgar med säck som är helt slut.


Avstängd
914 Inlägg
23 februari 2009
#4
2500:- , inte mer.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

811 Inlägg
23 februari 2009
#5
2000 inte mer

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
23 februari 2009
#6
Hade inte betalat många kronor för dom sad Gäller att hitta rätt köpare bara!

1337
1 343 Inlägg
23 februari 2009
#8
vem ger 2000kr för dessa?
Får du ju en ny uppsättning på Biltema för...

I'm not a fighter, I'm a lover!

375 Inlägg
23 februari 2009
#9
rough_boy skrev:
2000 inte mer

Håller med tyvärr! 17" har sjunkit ganska bra i pris begagnat. Vet inte exakt hur det är till Volvo men till Audi finns det ett hyffsat urval av 17" mellan 1500-2000:-
Ska man få mer än det lär nog modellen vara lite speciellare eller däcken bättre.
Senast redigerat av Dirk Diggler (23 februari 2009)


502 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
#10
ok, synd att de inte är värda mer, men betala inget extra för dom när jag köpte bilen heller så det är ju ändå ganska bra, att köpa nya däck kommer ju kosta nåra tusen så får se hur jag gör.

MVH



Sök