7870
Sök

STULET Audi rs4 fälgar med däck 17" på värmdö/ saltarö

7 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Jag som rubriken lyder så e det nån som stulit mina 17" rs4 look fälgar med champiro 225 45 17 sommardäck.

Jag har videoövervakning på tomten och kommer inte avslöja regnr här på bilen som var inne. men om någon känner till detta så ger jag idioten en chans att lämna tillbaka grejorna.
Den som har gjort detta har 1 vecka på sig innan jag söker upp personen ifråga och pratar med denne person på mitt sätt.

Så om någon känner denna person så råd den personen att lämna tillbaka grejorna snarast!!

1 024 Inlägg
23 februari 2009
cyberdog skrev:
Jag som rubriken lyder så e det nån som stulit mina 17" rs4 look fälgar med champiro 225 45 17 sommardäck.

Jag har videoövervakning på tomten och kommer inte avslöja regnr här på bilen som var inne. men om någon känner till detta så ger jag idioten en chans att lämna tillbaka grejorna.
Den som har gjort detta har 1 vecka på sig innan jag söker upp personen ifråga och pratar med denne person på mitt sätt.

Så om någon känner denna person så råd den personen att lämna tillbaka grejorna snarast!!

lämna videon till polisen så ska han få sig ett fint straff!

7 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Tar hellre saken i egna händer då polisen sällan ger ordentliga straff för dessa idioter

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 februari 2009
cyberdog skrev:
Tar hellre saken i egna händer då polisen sällan ger ordentliga straff för dessa idioter

coola ner dej lite o lämna över besväret till proffsen... Onödigt att smutsa ner sina egna händer wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Jlmmy
23 februari 2009
Måste kännas riktigt gött att kunna veta vem det är hehe wink
tråkigt att sånt här händer, Hoppas du ger idioten en läxa i vilket fall!

mvh

Trätekniker
387 Inlägg
23 februari 2009
Tror inte polisen bryr sig om att någon har filmat några som har snott fälgar om man inte ser ansiktena.
Tror du fixar det enklast själv, gå och knacka på hos ägaren till bilen och säg som det är. Låt dom lämna tillbaks grejerna annars kan det bli problem för dom om du har det på film.

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

Random Hero
4 047 Inlägg
23 februari 2009
cyberdog skrev:
men om någon känner till detta så ger jag idioten en chans att lämna tillbaka grejorna.

det är de dummaste ja hört på länge, va tror du händer om du åker dit o tar tillbaka dina fälgar ?

ring polisen o visa upp filmen för dom så slipper du få bilen o mer förstörd för dig som su säkert kommer få om du går dit o tar i "med hårdhandskarna"

Dog food lid. Backwards

865 Inlägg
23 februari 2009
åk och hälsa på dom och ge dom ett rejält minne av vad som händer om man snor... lämnar man videon till polisen behöver tjuvarna bara be om ursäkt sen e allt bra igen...  sverige har för klena straff

Administratör
11 968 Inlägg
23 februari 2009
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök