Hur ser era budgeter ut??

Audifantast Fartälskare
17 juni 2006 · 390 Inlägg

vitafaran skrev:

Audifantast skrev:
men ska ej ha wide boddy kit på min wink men ska inköpa 17" fälgar och kjolpaket inna  vintern och då har jag lagt ut 21 000:- sedan nästa år så blir det toning som jag lämnar in, lackning, dekaler, och mycket små styling som man kan göra när allt e "klart". Imorgon ska jag åka till en kompis i trollhättan o köpa utblås 4,5"... sen när jag har råd blir det 2,5" system från kat o raacing kat. räknat lite på det och när den e klar i mina nuvarande planer kommer det gått på nånstans runt 45 000-50 000:- då e det me lackning o allt nämnt ovan inräknat...kjolpaketet går bara på 5500 så det e inte dyrt...hittade det på dreamcar.nu...men sedan får man ju räkna in helförsäklring, skatt, garage avgift, service, och allt för att hålla kärran rullande och inte minst bensin! men som sagt så e detta första bilen...ska ha den som ett 2 års projekt....

asså att du orkar att lägga ut pengar på en audi 90 tongue bättre o ta dom där 50 tusen du hade tänkt att lägga ut o köpa en riktig bil som redan är snygg från början.

ajja alla har ju sin egen smak hmm

Jo man har ju det! Tycker Audi är mycket bättre än Volkswagen iallafall...Golfen e okeey men inget att skryta över då e min Audi 90 bättre....Bror min har en Golf VR6 med V6:a då  börjar dom bli okeey men tycker inte du ska tracka ner på min bil när du själv inte har så satans mö att komma med själv...komemr köpa kjolpaket i augusti o fälgar till våren och DÅ kommer det garanterat vara värt 50 000:-!

Speedparts That´s why.......
Katamso Superstar
17 juni 2006 · 511 Inlägg

Nu tar vi det lugnt o fint här... Alla väljer själva vad o hur mycket man vill lägga på sin bil... alla har olika smak o olika förutsättningar!


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
vitafaran
17 juni 2006 · 142 Inlägg

Audifantast skrev:

vitafaran skrev:

Audifantast skrev:
men ska ej ha wide boddy kit på min wink men ska inköpa 17" fälgar och kjolpaket inna  vintern och då har jag lagt ut 21 000:- sedan nästa år så blir det toning som jag lämnar in, lackning, dekaler, och mycket små styling som man kan göra när allt e "klart". Imorgon ska jag åka till en kompis i trollhättan o köpa utblås 4,5"... sen när jag har råd blir det 2,5" system från kat o raacing kat. räknat lite på det och när den e klar i mina nuvarande planer kommer det gått på nånstans runt 45 000-50 000:- då e det me lackning o allt nämnt ovan inräknat...kjolpaketet går bara på 5500 så det e inte dyrt...hittade det på dreamcar.nu...men sedan får man ju räkna in helförsäklring, skatt, garage avgift, service, och allt för att hålla kärran rullande och inte minst bensin! men som sagt så e detta första bilen...ska ha den som ett 2 års projekt....

asså att du orkar att lägga ut pengar på en audi 90 tongue bättre o ta dom där 50 tusen du hade tänkt att lägga ut o köpa en riktig bil som redan är snygg från början.

ajja alla har ju sin egen smak hmm

Jo man har ju det! Tycker Audi är mycket bättre än Volkswagen iallafall...Golfen e okeey men inget att skryta över då e min Audi 90 bättre....Bror min har en Golf VR6 med V6:a då  börjar dom bli okeey men tycker inte du ska tracka ner på min bil när du själv inte har så satans mö att komma med själv...komemr köpa kjolpaket i augusti o fälgar till våren och DÅ kommer det garanterat vara värt 50 000:-!

mm okey, lycka till big_smile

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
Germax
17 juni 2006 · 12 086 Inlägg

Jag har lagt ut ca 12 tusen på styling o trim o då har jag inte änns ett vettigt jobb.. lagt ut kanske 2000 på spackel och rostskyddsmedel mm sista halvåret då bilen stått avställd och under renovering sen augusti i fjol.

ryttersson
17 juni 2006 · 454 Inlägg

Kommer nog undan  med max 5000:- ...jag har ju en SAAB 9-5 !!...(Naturlig skönhet)

Konstapeln Snickar guru
17 juni 2006 · 278 Inlägg

ligger väl på en 15K nu i våras, kanske lite till.. sen i vinter blir nästa steg då är det väl en 45K som åker tongue

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
Saabnorden lastbils chaffis......
17 juni 2006 · 299 Inlägg

budget?!?! aldrig hört ordet innan....wink

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Audifantast Fartälskare
17 juni 2006 · 390 Inlägg

hehe bara att slå upp i ordlista tongue

Speedparts That´s why.......
Forss
17 juni 2006 · 12 Inlägg

Det är bara att handla allt eftersom man kommer på nåt :-)

Kebaben Glidare
17 juni 2006 · 61 Inlägg

Sånt skall man inte räkna på. Blir bara jobbigt då. smile

Ångestattacker och andra roliga saker.

LEEKAPÅGEN Trucker
18 juni 2006 · 93 Inlägg

ca: 30 000kr så här långt iaf men sen ska ju lite fälgar inhandlas o ja e jävligt sugen på luft fjädring oxå men får väll se hur d bler me d. men ngn exakt summa går ju aldrig o hålla reda på, får väll gå igenom alla gamla kvitton :-)

Mvh Lp

// Leekapågen
merca_
18 juni 2006 · 326 Inlägg

räknar med att lägga ner 40000:- nu i sommar på förstabilen! men det är inklusive bilköpet som kåsta mig 10000:- så då blir det ju bara 30000:- över! för det ska jag bygga ljud och köpa ett tjolpaket, lacka, solfilm, ev dikaler å vinge m.m.m å sen ska man ju ha lite kvar å tanka för å!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang