Vm Sverige - Paraguay

Slovenian
16 juni 2006 · 482 Inlägg

Nä menar det ! smile
Har man nu ett friläge så som Zlatan hade brukar man få sig en kick och kämpa lite extra, men men en vinst blev det iaf big_smile

Själv är man även ganska besviken på Larssons frisparkar .. han fick en frispark idag som nästan var identisk till den han fick mot trinidad, och han får inte in den i någon utav gångerna hmm
Varken mot trinidad eller idag mot paraguay

Senast redigerat av Slovenian (16 juni 2006)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Merclone Leg. Spådam
16 juni 2006 · 816 Inlägg

Måste säga att hur mycket jag än hoppas så är jag rädd för att vi (Sverige) inte kommer långt, om vi ens kommer från gruppspelet... Jag menar, Paraguay är ju bättre än Trinidad, men jag tvivlar på att de spelar för full kapacitet nu när de ändå åkt ur VM? Och som vi spelat än så länge tror jag inte att vi kan vinna över England sad

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Slovenian
16 juni 2006 · 482 Inlägg

Merclone .. du får tänka att Svennis är englands coach, och han kanske är så snäll att han pratar lite vett i sina grabbar så att de spelar lika mot Sverige wink
Sen kan man ju alltid få turen på sin sida, vilket Sverige inte haft under VM gruppspelen, men kanske får? big_smile
Hoppas kan man alltid wink

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Merclone Leg. Spådam
16 juni 2006 · 816 Inlägg

Ja, hoppas kan man ju alltid... Det gick ju att spela "uppgjort" förra VM. Men samtidigt beror det ju på, de har redan slått Trinidad, och vet att de kan göra om det, medan Sverige antagligen och förhoppninvsvis är större motstånd, så de vill göra det lättare i slutspelet?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Slovenian
16 juni 2006 · 482 Inlägg

Mjo .. men ens rötter spelar ganska stor roll smile
Hoppas det gör det på svennis iaf wink

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
prets
16 juni 2006 · 91 Inlägg

säger bara en sak.. UNDERBART!!..nu ska vi fan vinna över england också, så vi slipper möta tyskland!!

Sharky
16 juni 2006 · 10 287 Inlägg

Word....

Tacka vet jag volleyboll.

/Göran

Redbull skrev:
Undra om jag är ensam om att vara TOTALT ointresserad av fotbollen. Förlorade sverige skulle jag inte bry mer än över myggan jag slog ihjäl förut, eller hmm det var en dålig jämförelse för myggan blev jag lite glad över att jag lyckades slå ihjäl wink

Mvh

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Slovenian
16 juni 2006 · 482 Inlägg

prets skrev:
säger bara en sak.. UNDERBART!!..nu ska vi fan vinna över england också, så vi slipper möta tyskland!!

Mjo .. men att vinna över tyskland blir nog *host* "ganska" svårt smile
Men iofs, som någon sa tidigare .. ifall vi släpper lös zlatan den sista kvarten så borde det väl hända grejer? big_smile
Fast blir det så dåligt så att vi möter tyskland vet vi ju hur det kommer gå sad

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
SLIMPA
16 juni 2006 · 215 Inlägg

Precis hemkommen från Berlin..ett ord; OBESKRIVLIGT!!

Slovenian
17 juni 2006 · 482 Inlägg

SLIMPA skrev:
Precis hemkommen från Berlin..ett ord; OBESKRIVLIGT!!

Ofan, grattulerar att du fick uppleva vm! big_smile
Var du på båda matcherna eller på den mot paraguay?
Ganska skönt tryck på läktaren va? big_smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Martin 9-3 Fisketokig
17 juni 2006 · 2 997 Inlägg

haha. göra ett mål var 3dje spelade timme räcker inte långt. måste ju bli mer mål.

Lyssnade till å från på radion då man jobbade båda förmiddag,eftermiddag,natt.

Kommentatorerna är ju helt slut... sågar det svenska laget (ok just det är ju vettigt) men sen när de med tur får ett mål blir det ett jäkla kacklande om hjältar och vilken match och vilka spelare.

De måste skärpa sig rejält för för de har inte imponerat det minsta på bra länge.

Nä tacka vet jag riktig muskelsport, Pianokastning i eslöv i slutet av september va? Knappast TV-sändning då.

Ja jag vet att jag inte ska vara så negativ, man får se det positiva i det hela, tex att zlatan troligen missar englandsmatchen wink

Senast redigerat av Martin 9-3 (17 juni 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
SLIMPA
17 juni 2006 · 215 Inlägg

Slovenian skrev:

SLIMPA skrev:
Precis hemkommen från Berlin..ett ord; OBESKRIVLIGT!!

Ofan, grattulerar att du fick uppleva vm! big_smile
Var du på båda matcherna eller på den mot paraguay?
Ganska skönt tryck på läktaren va? big_smile

Haha de var helt galet!!!!! så jävla skoj,bästa jag upplevt i idrottssamanhang efter Bajens Sm Guld smile Jag var på Paraguay matchen..stämningen var helt sjuk både på och utanför planen. 1.. 2.. EXPLODERA!!

GurraG INGET ANNAT!!
17 juni 2006 · 1 725 Inlägg

zlatan är överskattad och inget mer med det!!!

SLIMPA
17 juni 2006 · 215 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Kommentatorerna är ju helt slut... sågar det svenska laget (ok just det är ju vettigt) men sen när de med tur får ett mål blir det ett jäkla kacklande om hjältar och vilken match och vilka spelare.

Tur? För att de var i slutminutrarna lr? herregud..

Slovenian
17 juni 2006 · 482 Inlägg

SLIMPA skrev:

Slovenian skrev:

SLIMPA skrev:
Precis hemkommen från Berlin..ett ord; OBESKRIVLIGT!!

Ofan, grattulerar att du fick uppleva vm! big_smile
Var du på båda matcherna eller på den mot paraguay?
Ganska skönt tryck på läktaren va? big_smile

Haha de var helt galet!!!!! så jävla skoj,bästa jag upplevt i idrottssamanhang efter Bajens Sm Guld smile Jag var på Paraguay matchen..stämningen var helt sjuk både på och utanför planen. 1.. 2.. EXPLODERA!!

Haha mjo kan förstå det! smile
Eller nej .. igentligen kan jag nog inte förstå tongue
Det var ju nu man skulle vara på VM .. Tyskland, nära och allt ju smile

Nästa blir ju sydafrika sad

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
SLIMPA
17 juni 2006 · 215 Inlägg

Slovenian skrev:

SLIMPA skrev:

Slovenian skrev:
Ofan, grattulerar att du fick uppleva vm! big_smile
Var du på båda matcherna eller på den mot paraguay?
Ganska skönt tryck på läktaren va? big_smile

Haha de var helt galet!!!!! så jävla skoj,bästa jag upplevt i idrottssamanhang efter Bajens Sm Guld smile Jag var på Paraguay matchen..stämningen var helt sjuk både på och utanför planen. 1.. 2.. EXPLODERA!!

Haha mjo kan förstå det! smile
Eller nej .. igentligen kan jag nog inte förstå tongue
Det var ju nu man skulle vara på VM .. Tyskland, nära och allt ju smile

Nästa blir ju sydafrika sad

Japp precis..jag och massa andra polare hade planerat att åka ner men så fick vi ju inga tickets,så vi skippa de då.ångrar de som fan! funderar dock nu på att dra ner till 8delen (om vi nu hamnar där) även om jag inte får biljetter..sån jävla känsla o bara vara där och fira med tusentals andra svenskar. Vi ockuperade ju ett helt jävla torg i veckan och hade de som samlingspunkt! Igår trodde jag fan att jag var hemma fast jag var där,såg bara svenskar vart jag än gick i Berlin,MÄKTIGT!!

Slovenian
17 juni 2006 · 482 Inlägg

Hah mjo. Måste kännas sjukt skönt att representera sitt land med ca 50 000 + andra smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Nknn
17 juni 2006 ·

Martin 9-3 skrev:
Kommentatorerna är ju helt slut... sågar det svenska laget (ok just det är ju vettigt) men sen när de med tur får ett mål blir det ett jäkla kacklande om hjältar och vilken match och vilka spelare.

De måste skärpa sig rejält för för de har inte imponerat det minsta på bra länge.

Du är ute och cyklar, håll dig till dina sporter istället!

nagasaki.020
17 juni 2006 · 311 Inlägg

Svennarna körde bra hela matchen och de hade fin kontroll och allt. De hade bara lite "otur" tills i slutet. Det satt fint!

joacim77
18 juni 2006 · 204 Inlägg

Jag var där!! Det var det grymmaste jag upplevt....efter matchen gick hela segertåget på ca 70 000 svenska till Wittenbergplatz och där fortsatte firandet hela natten... Skapligt trött dagen efter!! smile

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang