Tråd kan raderas, eller låsas. Jag löste det själv. :)

-Mackan- Fire And Silk
24 februari 2009 · 2 254 Inlägg

Hej, jag har kopplat upp kameran till datorn via Firewire och datorn känner av den osv, men den dyker bara upp som en webbkamera typ, hur gör jag för att överföra filmen som finns på bandet?

Jag kan titta på filmen i datorn men hur lägger jag den på HDD? Någon som vet vilka program som kan tänkas följa med kameran när den införskaffades, för kartongen är borta. hmm


MYCKET tacksam för svar, jag menar någon borde ju använde en kamera med band mer än jag.

/Markus

Senast redigerat av -Mackan- (24 februari 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
JeyKay Allvetande uppfinnare
24 februari 2009 · 377 Inlägg

Va bra då kan du ju låsa denhär inan en moderator gör det wink lite fel rubrik kanske?? tongue

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..
-Mackan- Fire And Silk
24 februari 2009 · 2 254 Inlägg

JeyKay skrev:
Va bra då kan du ju låsa denhär inan en moderator gör det wink lite fel rubrik kanske?? tongue

Det är bara moderatorer som kan låsa trådar.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
itouch
24 februari 2009 · 1 488 Inlägg

Tänk på att inte ändra rubriken så framöver. Skriv istället vad du kommit fram till så kan andra ta del av ditt problem. Vi låser vanligtvis inte trådar bara för att svaren hittats.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang