STA XFC-2550 nån som har parametrar till dom basarna

Gangztamilagro
24 februari 2009 · 6 Inlägg

hej köpte billigt på stylingbutiken.se paket med 4 stycken STA XFC-2550 10 tummare, men behöver parametrar för att kunna få lådan att bli så bra som möjligt!!!! tacksam för svar smile

Janneutanb
24 februari 2009 · 7 272 Inlägg

Har du frågat dom du köpte dom utav? wink

Gangztamilagro
24 februari 2009 · 6 Inlägg

ja jag ringde dom för en stund sen men dom visste inte de för deras leveratör hade inte gett dom parametrarna ännu va inte säkert dom skulle få dom heller, skummt som fan tycker man ju hmm

Gangztamilagro
25 februari 2009 · 6 Inlägg

ingen som vet nått om dom basarna över huvudtaget?

Janneutanb
25 februari 2009 · 7 272 Inlägg

Eftersom det är tydligen stylingbutikens egna serie så har nog ingen annan parametrarna till dom.
Tror ingen lägger ner mödan på att "mäta" upp dom då dom är så billiga.

Här har du en bra anledning till att man köper riktiga prylar från BRA affärer som faktiskt kan svara på sina frågor.

Gangztamilagro
25 februari 2009 · 6 Inlägg

köpte dom då jag vet att det e bra kräm i dom för min polare har likadana å dom spelar riktigt fin men han har bara två!! jag ska ha fyra i min låda så jag har ju helt andra mått på dom. så om nån vet ungefärlig storlek på baslåda till en 740 med 4 stycken 10: or så får dom gärna skriva ett inlägg tackar..

ChriZtoffer GAS democar 2018!
25 februari 2009 · 8 744 Inlägg

Kan du inte då bara helt enkelt göra en dubbelt så stor låda som din kompis? För att det ska bli bra så förutsätter det ju visserligen att ni har någorlunda lika storlek på bilarna, annars kan det bli tokigt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Gangztamilagro
26 februari 2009 · 6 Inlägg

ne vi har ju inte allas samma bil jag har en volvo 740 och han har en skoda hehe lite skillnad. måtten jag har att bygga efter e: bredd: 1120, höjd: 310, djup nere: 600, djup uppe: 300 så om ni har nått program som räknar ut de bra så får ni gärna göra de åt mig, basarna är 25cm. tackar

Gangztamilagro
1 mars 2009 · 6 Inlägg

så nu va lådan klar å basarna i, MEN inte nöjd alls med ljudet. nån som vet om det blir bra ljud med basrör i hatthyllan ner i lådan? lite tips hade inte varit fel hehe

SexyPie
1 mars 2009 · 104 Inlägg

Hejsan, jag har me köpt basar från sta serien då köpte jag 12". och testat den i en mds venturi låda för (800 kr så inget skit) och det tycker jag funkar fint:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang