4358
Sök

Vilken färg till min bil?!

836 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
mickemutta skrev:
dom har väl fixat en ny chrom färg? haha big_smile DET är de itne många som har wink

visst haha men sen å andra sidan ska jag o farsan lacka den och det krävs en hel del saker och kunskap för att lacka i chrom annars så! tongue

Svetsare
210 Inlägg
18 januari 2009
kenny_crx skrev:
mickemutta skrev:
dom har väl fixat en ny chrom färg? haha big_smile DET är de itne många som har wink

visst haha men sen å andra sidan ska jag o farsan lacka den och det krävs en hel del saker och kunskap för att lacka i chrom annars så! tongue

Ja men det var ju ett tips iallafall big_smile annars är ju Svart med Röd flake i riktigt snyggt. ska ha det på mitt ljudbygge smile

836 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
mickemutta skrev:
kenny_crx skrev:
mickemutta skrev:

Ja men det var ju ett tips iallafall big_smile annars är ju Svart med Röd flake i riktigt snyggt. ska ha det på mitt ljudbygge smile

Ja finns en hel del sätt med flakes..och fint att det mest syns i direkt ljus liksom smile

19 Inlägg
1 mars 2009
svart.... inte direkt ovanligt.. men svart och candy röd passar ganska bra ihop... chrome ska inte en ovan lackerare tänka på att lacka.. extremt svårt att få till rätt spegel effekt.. tror på en grov metalic svart och röd candy

19 Inlägg
1 mars 2009
sen fins det ju färger som får ett så kallat djup om man lägger silver innan riktiga färgen ska ha det på min bil fast den blir blå

836 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
har beställt en orange candy färg som ska på bilen smile tror det kommer bli sjukt snyggt jag big_smilebig_smile

310 Inlägg
4 mars 2009
kenny_crx skrev:
har beställt en orange candy färg som ska på bilen smile tror det kommer bli sjukt snyggt jag big_smilebig_smile

Tänkte precis skriva candy röd smile det är en grymt fin färg.orange är också en fin färg wink

836 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
ja jag hoppas på att det blir bra smile vi får se efter påskhelgen hur det blev big_smilebig_smile

Sök