4389
Sök

Gnistsläckare på 745a - 89?

1 142 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
sitter de gnistsläckare på 89ans 745a eller e ja ute och cyklar? om de finns var sitter den och får man ta bort den?

3 714 Inlägg
5 mars 2009
Har aldrig hört talas om något sådant iaf....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Supraman
2 300 Inlägg
5 mars 2009
Nä det ska de inte göra, två ljuddämpare och en kat.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 142 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
ok ok:P då vet ja de.

blacken
5 mars 2009
Främre ljuddämparen brukas att kallas för gnistläckaren. Förr så hade den burken, den funktionen

1 142 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
blacken skrev:
Främre ljuddämparen brukas att kallas för gnistläckaren. Förr så hade den burken, den funktionen

ok ok... tack för hjälpen

Fire And Silk
2 254 Inlägg
5 mars 2009
Kanske är gnistsläckaren i vevhusventilationslangen mellan insuget och vevhuset, han menar tongue

Men sitter nog ingen på en B230F smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 142 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Kanske är gnistsläckaren i vevhusventilationslangen mellan insuget och vevhuset, han menar tongue

jo en kompis sa de nyss. men ja ska bort med båda ljuddämparna och erställa med en turbo ljuddämpare istället. sen vrida lite på fördelaren. vill smattra lite:P

Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 mars 2009
snoddas skrev:
-Mackan- skrev:

jo en kompis sa de nyss. men ja ska bort med båda ljuddämparna och erställa med en turbo ljuddämpare istället. sen vrida lite på fördelaren. vill smattra lite:P

vill du smattra är det bara plocka av katen å  dämpare
min B230f sköt som fan tongue

1 142 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
snoddas skrev:
-Mackan- skrev:

vill du smattra är det bara plocka av katen å  dämpare
min B230f sköt som fan tongue

får bli nått sånt då:P får se när man börjar bara:D

Sök