Hur många stör sig på andra bilister?

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
1 mars 2009 · 887 Inlägg

Jag är grek så, ja...

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Rallyhalle
1 mars 2009 · 4 299 Inlägg

Jag stör mig alltid på nån i trafiken och ser alla som idioter som inte kan köra.
Men det allra värsta jag vet är folk som inte vet hur fan en blinkers funkar!

baca Os Difuntos
1 mars 2009 · 1 822 Inlägg

Jag hatar alla..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
johnny blade
1 mars 2009 · 269 Inlägg

Man får helt enkelt räkna med att alla är idioter.

Ricky
1 mars 2009 · 1 062 Inlägg

blinkers verkar vara ett tillbehör i dagen läge.. sådana som inte kan förstå att man kör försiktigt när d är jätte halt ute, utan ska ligga och sniffa en i röven med sin nya, saab, meca, volvo, bmw, mm... tanter och gamla gubbar som ligger 20km/h under hastigheten och så vidare.. sådana som inte fattar att man ska flytta på sej, när man kom upp bakom dom i vänster filen, och vill förbi...

Senast redigerat av Ricky (1 mars 2009)

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
1 mars 2009 · 5 650 Inlägg

Pierre-na skrev:

mickemutta skrev:
stör mig fruktansvärt på 15 åriga mopedister som tror dom äger hela vägen. sväner ut precis där de känner för det. vet itne hur många gånger man har fått nita bromsen för det.
Och folk som kör för sakta på tex 70-90 vägar.
och folk som inte bländar av. 
så. nu var mitt sagt. smile

Det samma gäller bussar på 70 sträckor ,taxibilar samt äldre människor det man oftast får tvärnita för ,mopedister flyttar sig snabbt om man lägger sig på tutan tills dom flytar sig. lite off topic ,visst folk med barnvagnar som inte kan repektera att gångvägen inte bara är till för dom utan för alla ...

finns ju en regler att så länge de inte finns väggren så får mopederna slicka mitten på sin sida om de vill

de vet ju alla som har eu-kortet så förmodligen därför de är där

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Kim2000
2 mars 2009 · 219 Inlägg

Folk som inte blinkar när de ska ut från rondeller, som gör att jag stannar i onödan när jag ska in
Folk som kör för sakta
Folk som på breda vägar ligger i mitten när man tydligt visar att man vill göra omkörning
Folk som ligger i vänsterfilen på motorvägen när han är ensam på vägen, som man till slut kör om på insidan och därefter får deras helljus i backspegeln för de tycker att man kör som en idiot
Folk som på motorägen kör om en lastbil och ser en till 500m fram och ska envisas med att ligga kvar i vänsterfilen så man en gång till kör om dom på insidan
Folk som inte kan parkera så de tar upp två rutor så man själv får stå 100m längre bort
Folk som bromsar på motorvägen enbart för att komma ner under fartgränsen igen efter omkörning
Folk som skapar köer vid en T-korsning och ska svänga vänster 16:15 i rusningstrafik när det finns en rondell 20m om de svänger höger, åk dit o vänd istället för o blockera
Folk som stannar en billängd innan stopplinje i marken vid t ex rödljus, när man glider upp o förbi jämte o stannar vid linjen då bestämmer de oxå för att köra upp jämsides, va fan handlar d om?
Folk som stannar vid en korsning när man själv som kör bilen bakom såg för 100m sedan att här kommer inte en käft FLYTTA PÅ DIG!!!!

tsdi Egenföretagare
2 mars 2009 · 2 496 Inlägg

baca skrev:
Jag hatar alla..

Kunde inte säga det bättre själv!

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Pierre-na
2 mars 2009 · 398 Inlägg

volvo_dude skrev:

Pierre-na skrev:

mickemutta skrev:
stör mig fruktansvärt på 15 åriga mopedister som tror dom äger hela vägen. sväner ut precis där de känner för det. vet itne hur många gånger man har fått nita bromsen för det.
Och folk som kör för sakta på tex 70-90 vägar.
och folk som inte bländar av. 
så. nu var mitt sagt. smile

Det samma gäller bussar på 70 sträckor ,taxibilar samt äldre människor det man oftast får tvärnita för ,mopedister flyttar sig snabbt om man lägger sig på tutan tills dom flytar sig. lite off topic ,visst folk med barnvagnar som inte kan repektera att gångvägen inte bara är till för dom utan för alla ...

finns ju en regler att så länge de inte finns väggren så får mopederna slicka mitten på sin sida om de vill

de vet ju alla som har eu-kortet så förmodligen därför de är där

Läs hela inlägget ,om dom svänger ut precis FRAMFÖR och inte som en normal människa med vett skulle göra ,och tack för den onödiga informasionen om vad man får och inte får göra

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Sushikocken Sleeper
2 mars 2009 · 3 084 Inlägg

Jag bryr mig ärligttalat inte om en snubbe blåser förbi i 200 stör mig inte speciellt väglöss är dryga och dem provocerar fram idiot-omkörningar, sånna som kör ligger och pressar och ska om sen svänger av efter 100meter. Annars brukar det inte vara några större problem eftersom pelle är i botten  för jämnan.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
_IcEMaN_
2 mars 2009 · 24 Inlägg

de mesta är ju redan sagt men det värsta jag vet är när man möter på kvällen och natten hur många idioter som helst som tycker att det är coolt med halv+dimljus på ... speciellt xenon .. snackar om att blir bländat då .  o_O

Volvo 855 T5R "Second in Command" (1995)
tsdi Egenföretagare
2 mars 2009 · 2 496 Inlägg

_IcEMaN_ skrev:
de mesta är ju redan sagt men det värsta jag vet är när man möter på kvällen och natten hur många idioter som helst som tycker att det är coolt med halv+dimljus på ... speciellt xenon .. snackar om att blir bländat då .  o_O

Är det verkligen alla som har halv+dim ? eller är det ett fåtal ? För det borde ju inte blända om allt är rätt inställt ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Bossni
8 mars 2009 · 274 Inlägg

Ganska störande när man kör om på landsväg och så ser man att man håller på att få möte. Då ligger de 2 bilar med knappt en billängd mellan varandra och man måste in där, jaha då slickar man kofångarna och tränger in sig, men då blinkar och tutar bilen bakom?!?! Störande eller?

Mousetunein
8 mars 2009 · 1 Inlägg

cool

Saab 9000 (1996)
Sand_Man Magister Mundi Sum
8 mars 2009 · 177 Inlägg

lol......  att ni bara orkar bry er om allt annat alla andra gör fel hela tiden....

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)
Audi A6 Allroad 2,7 Biturbo "Quattron" (2004)
Volvo V50 1,8F "Snålbilen" (2008)
Chevrolet Corvette "Vetten" (1987)
kentboden
8 mars 2009 · 2 Inlägg

ähum, vad jag vet så är det inte lagligt att ha halv+dimljus på samidigt överhuvudtaget :-]

V70Dahlgren
8 mars 2009 · 143 Inlägg

dagligen tongue ,,, särskilt folk som inte håller avstånd, ska man inte köra om behöver man väll inte ligga klos i klos med framförvarande... sen blir de sura när man tränger sig imellan roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang