6788
Sök

Sparco Sprint V i e30 -88

51 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Tjenare!

Funderar på att slänga i ett par Sparco sprint V stolar i min e30.
Nu till problemet, bilen är avställd och va ja har hört får man besikta bilen med FIA godkända grejor så som ratt o stolar, och problemet är att orginal bältet sitter fast i stolen som ska ut. Hur ska ja sätta fast bältet med sparco stolen i för att besiktningen inte ska vara några problem?

MvH Martin

676hk på driven är bättre än 1000hk på forumet!
"JÄVLAR VILKET ÖS !!! När du peta i 4an trodde ja helt ärligt att vi skulle lyfta !! Quote Adde @ 220km/h" "ingen kommer ihåg en fegis!"

97 Inlägg
3 mars 2009
Lägg upp en bild på hur den sitter smile

51 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Hittar inte överförings kabeln till datan, kan fixa det tills imorrn.
Men Spännet sitter bultat i glid skenan typ och samma sak på andra sidan.

"JÄVLAR VILKET ÖS !!! När du peta i 4an trodde ja helt ärligt att vi skulle lyfta !! Quote Adde @ 220km/h" "ingen kommer ihåg en fegis!"

51 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Kan man inte köpa en sån här och svetsa fast och fästa bältena i?http://rallyimport.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=image003_530.jpg

51 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Har bilder, kolla på min sida!

97 Inlägg
4 mars 2009
Joo fan dom borde gå men går de inte bara köra ne genomgående bult på nya underedet ?
Håller på med samma sak på min bil tongue

51 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
hur menar du? bältes spännet ske ju sitta rakt upp som de gör orginal typ, alltså som om man skulle sätta den i kardan tunnelns vägg eller ngt:P

97 Inlägg
8 mars 2009
Nej nej tongue stolsunderredet tongue

Sök