5990
Sök

Hjälp: Ryssen Har Kapat Min Dator.....

635 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Ja man skulle kunna tro det.. igår gick jag in på mitt forum, men innan sidan visa sig så var datorn seg, en rysk text visa sig över hela datorns bildskärm. över min bakgrunsdbild, väl inne på forumsportalen, så var min logga halv, den som varit in på sidan vet att jag har en guldfärgad cheva 54a med elvis på loggan.. nu har jag ingen logga alls, även avatabilden är borta.. någon som vet vad som hänt, varför hadde jag den ryska texten framme i några sekunder innan den försvann och forumet kom fram i bildskärmen !!

så ser forumet ut för mej nu, finns bara en liten ruta med ett rött X ?

http://img21.imageshack.us/img21/4467/juyoijyuj24.jpg

har även problem med detta !??  :shock:

http://img14.imageshack.us/img14/4467/juyoijyuj24.jpg

DFFL
9 020 Inlägg
10 mars 2009
ЅиФя

Ѳ

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

635 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Efter att jag körde virusprogramet så försvann problemet och forumet funkar normalt igen... men frågan kvarstår varför den ryska text dök upp, jag är ju reggad på en hel del ryska motorforum... kan det ha med cookies att göra !??   roll

Crusty69
10 mars 2009
Jag hade fan blivit nojjig om det stog nåt skit på ryska när jag startade datorn iaf smile Tanka CCleaner och rensa upp alla dina cookies och felaktiga .reg filer och sånt skit som bara ligger och tar plats o minne smile

-utan 940
1 728 Inlägg
10 mars 2009
VOLVO 240KUNGEN skrev:
Efter att jag körde virusprogramet så försvann problemet och forumet funkar normalt igen... men frågan kvarstår varför den ryska text dök upp, jag är ju reggad på en hel del ryska motorforum... kan det ha med cookies att göra !??   roll

Du använder väl inte samma användarnamn och lösenord på flera olika sidor?

635 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Andreas 940 skrev:
VOLVO 240KUNGEN skrev:

Du använder väl inte samma användarnamn och lösenord på flera olika sidor?

Jäpp, det gör jag !! big_smile

526 Inlägg
10 mars 2009
Man ska passa sig för ryssarna smile
Dom är ute efter dig skulle jag tro haha

-utan 940
1 728 Inlägg
11 mars 2009
VOLVO 240KUNGEN skrev:

Inte bra, det är just så folk får sina konton/mail hackade. Hitta på unika lösenord till varje sida och skriv upp på en lapp.

635 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Andreas 940 skrev:
VOLVO 240KUNGEN skrev:

Inte bra, det är just så folk får sina konton/mail hackade. Hitta på unika lösenord till varje sida och skriv upp på en lapp.

Då blir det en lång lista med lösenord, jag är reggad på motorforum över hela världen !! lol

-utan 940
1 728 Inlägg
11 mars 2009
VOLVO 240KUNGEN skrev:
Då blir det en lång lista med lösenord, jag är reggad på motorforum över hela världen !! lol

Du avgör själv hur viktigt det är att inte bli hackad, men ha åtminstone ett unikt lösenord till mailen om du inte redan har det.

Sök