5919
Sök

Behöver lite hjälp me fingertrycks lösenord på datorn.

2 600 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
hej skulle skaffa lösenord på min bärbara dator och tog fingertrycks avläsern som lösenord och problemet är att när jag har datorn igån och stänger ner locket bara och sen lyfter upp det igen så fungera det att logga in me fingergrejen tongue men när jag har stängt av datorn och ska starta upp den igen så startar den som vanligt alsså vem som hellst kan starta och ha roligt så det fungera inte me lösenordet. ska det vara så eller är det nån inställning som jag har missat. menningen är ju att bara jag ska komma in i datorn.

gör som jag kör gubba racer=)

1 814 Inlägg
10 mars 2009
Det ska itne vara så, ställ in lösenord korrekt i datorn.

2 600 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
jag tog vanligt lösenord istället det fungera. fotfarade konstigt att det inte fungera me fingertrycks avläsaren tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Kanon..
1 473 Inlägg
11 mars 2009
Är väl programmet som gör så att fingeravtrycksläsaren ska fungera som inte laddar innan man startat upp allt helt.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 mars 2009
Vad har du för dator? Jag har också en fingeravtycksläsare i min, men plockade bort programmet i och med att det bara krånglade och gjorde datorn slö (I mitt fall en Acer). Synd att det inte funkar, för rent teoretiskt är det en smidig pryl.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök