3591
Sök

Stylingtips?

74 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/archive/23/22780/104864/104864-1040753.jpg

Som rubriken lyder. har så många idéer i huvudet just nu så de håller på att koka över=P
skulle någon vänlig själ kunna ge mig några fina tips på styling?

Är själv inne på att lacka fälgarna svarta, behålla orginalfärgen på bilen med ett stor tribal-liknande
mönster över hela bilen (svart). isf lägger ja på ett litet "påhängs-kjolpaket" så den blir lite lägre:)
vet inte själv riktigt men verkar de som ett bra förslag? är även sugen på svarta angeleyes.

P.S är inte mycket för allt för utstickande/skrikande färger men är tacksam ändå för alla förslag=)
Tack på förhand!

««کtعfaи!uک»» Powعr!

627 Inlägg
12 mars 2009
du måste göra något åt strålkastarna tycker jag. Nya fälgar och möjligtvis en ny front.

We Ride Togheter, We Die Togheter!

74 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
mastrovious skrev:
du måste göra något åt strålkastarna tycker jag. Nya fälgar och möjligtvis en ny front.

Som det står i mitt första inlägg så blir de nog svarta angeleyes

««کtعfaи!uک»» Powعr!

3 650 Inlägg
12 mars 2009
Byt fälgar till några med bred kant..alternativt lacka blanksvart med röd ring runt fälgarnas ytterkant. vita skärmblinkers, lättmörktonade strålkastare och parkeringslysen. INGET som har med tribals att göra

Det är dom små detaljerna som gör bilen också, så typ lackade bromsok och lacka honda huvemblemet sidenmattsvart och bort med resten
Senast redigerat av Kesler (12 mars 2009)

627 Inlägg
12 mars 2009
zKr0wL skrev:
mastrovious skrev:

Som det står i mitt första inlägg så blir de nog svarta angeleyes

Missade det! Bra idé!

627 Inlägg
12 mars 2009
Annars finns dom här
http://www.akr-performance.nl/shop_uk/images/pl97headlightsblack.gif

74 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
mastrovious skrev:
Annars finns dom här
http://www.akr-performance.nl/shop_uk/i … sblack.gif

Haha de e precis dom jag tittat på!=P tror dom skulle göra kärran fin:)

««کtعfaи!uک»» Powعr!

huh?
10 427 Inlägg
12 mars 2009
Fronten tycker jag ser lite för snäll ut för bilmodellen. Blir nog bra med nya lyktor!

Finns den någon frontspoiler som har en aggressivare look men ändå passar till övriga originalgrejer
(dvs utan rymskeppslook) så tror jag en sån vore ett trevligt inköp. Kanske svårt att få tag i smakfulla
spoilers till Honda i Sverige (har själv ingen aning).

205 Inlägg
12 mars 2009
Lägg inte en tribal.. Svårare att sälja sen, och inte för att göra dig ledsen. Men tror majoriteten tycker att det är snyggare utan tribal smile Men smaken är som baken!

Svart bil med vita fälgar är alltid snyggt smile

74 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
Kesler skrev:
Byt fälgar till några med bred kant..alternativt lacka blanksvart med röd ring runt fälgarnas ytterkant. vita skärmblinkers, lättmörktonade strålkastare och parkeringslysen. INGET som har med tribals att göra

Det är dom små detaljerna som gör bilen också, så typ lackade bromsok och lacka honda huvemblemet sidenmattsvart och bort med resten

e inte mycket för "den röda ringen" men i övrigt fina tips=) de med emblemet hade ja faktiskt inte tänkt på:D

««کtعfaи!uک»» Powعr!

74 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
steifan skrev:
Fronten tycker jag ser lite för snäll ut för bilmodellen. Blir nog bra med nya lyktor!

Finns den någon frontspoiler som har en aggressivare look men ändå passar till övriga originalgrejer
(dvs utan rymskeppslook) så tror jag en sån vore ett trevligt inköp. Kanske svårt att få tag i smakfulla
spoilers till Honda i Sverige (har själv ingen aning).

nog finns de spoilers alltid men ja gillar mer "stilrena" enkla påhäng för höjdens skull=)

««کtعfaи!uک»» Powعr!

Sök