6455
Sök

Vart får man tag på dimljus till Volvo 440-94?

282 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Tja,

Har sökt överallt för att försöka finna dimljus till 440:in, men det värkar inte finnas någonstans. Är det nån som vet eller har någon idè vart dom kan finnas?
Tack på förhand

4 506 Inlägg
26 oktober 2008
Skroten?

Kan du andas kan du dö.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
26 oktober 2008
Jag antar att du inte har gått in till en volvohandlare och frågat. Väldigt dimmigt där du bor eller?

Försöker iaf
1 998 Inlägg
26 oktober 2008
Nä han ska styla 440in big_smile

Nä men finns ju universialdimljus å köpa lite var som helst

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
26 oktober 2008
Jag antar att han ska vara "cool" och åka runt med p-ljus + dimljusen dagarna i ända. Sen är ju inte dimljus någon styling, det är en lampa att tända om det blir väldigt dimmigt eller mycket snörök.

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
14 mars 2009
Rspeter skrev:
Jag antar att han ska vara "cool" och åka runt med p-ljus + dimljusen dagarna i ända. Sen är ju inte dimljus någon styling, det är en lampa att tända om det blir väldigt dimmigt eller mycket snörök.

Tror inte att fråga var " Vad tror ni jag ska göra när jag har satt på dimmljus på min bil?" Han undrade vart det fanns att få tag på, svara istället på det man undrar och vet du inte så behöver du inget skriva.

Jag hade nog kollat hos Rejmes först och främst, finns det inte där så kan dom säkert fixa fram några åt dig, annars är det nog skroten du får vända dig till..

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

282 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Tack för alla svar! Jag ska nog köpa universala på jula!

Mannen myten legenden
179 Inlägg
14 mars 2009
universal eller skroten!

wooooommm, pschii, wooooommmm

Sök