Jag läste här i ett inlägg, att man kunde använda sig av siliconslang till att frächa upp motorrummet, vad gör man då med den ? byter man de andra slangarna..
Kankse dum fråga, men vet man inte får man fråga helt enkelt..
Du byter ut dessa slangar mot dina originalslangar. Du får kolla tjockleken på dom du har nu och köpa liknande. Men förbered dig på att det är svindyrt ! Jag fick ge 500:- för 1 meter tjock silikonslang. Men visst är det snyggare under huven
Nja. Du kan t.ex kolla hos Realcar vad dom tar för ett kit. Eller Speedparts kanske har? för där handlar det inte om 100:- 3 meter iallafall. Men iofs är det kit som sagt.
Du byter ut dessa slangar mot dina originalslangar. Du får kolla tjockleken på dom du har nu och köpa liknande. Men förbered dig på att det är svindyrt ! Jag fick ge 500:- för 1 meter tjock silikonslang. Men visst är det snyggare under huven
Man kanske ska nämna att det är skillnad på vad man ska använda slangen till. Det finns ju billiga vakumslangar i silikon som man kan köpa för 50:- per meter. Sen finns det ju slangar som kostar flera tusen kronor per meter...
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)