Black optik eller kromad på Audi? Kan verkligen inte bestämma mig. Behöver lite synpunkter.

Addi
19 mars 2009 · 85 Inlägg

tsdi skrev:
Svårt det där!

På den 2,0t (a6) vi hade för länge sedan så var det kromat paket. Passade den bilen då den var svart.

Sedan på 3,0tdi'n som var missanoröd så tycker jag inte det satt lika bra.

Och på S6an är det Svart vilket passar mycket bra då färgen är lite "utmärkande"

Även om du färg är grå så hade jag kört på det svarta. Men då måste det vara högglans svart

Ja de är svårt de där för grillen måste utmärka sig på ett diskret och stiligt sätt. Just s6an du har där sitter den ju som ett smack på, flyter ihop riktigt bra med alla andra färger på bilen. Men tycker lite att min mörkgråa färg gör bara att det ser ut som det fattas nånting runt grillen. Det är när man verkligen kommer nära som man ser att det faktist är en glansigt svart ram runt grillen.

ahh beslutsångest sad när man väl slängt på grillen så är det ju så mycket jobb om man bestämmer sig för att byta tillbaka måste av med hela fronten och dimljus och allt. men den glansiga svarta färgen går ju inte heller ihop med något de finns ju inget som är högglansigt.

Volkswagen Passat CC "VW Individual" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang