4778
Sök

Fick ett mail från blekinge om nya B2 Audio serie. hur är dessa?

stahre
20 mars 2009
Trådstartare
Som sagt fick jag och förmodligen fler här mail om denna nyhet. Är det någon som provat deras basar? Såg jävligt trevliga ut så tänkte höra lite om dessa Te x. AC 10" basen, Spelar dom Högt, finlir, vilka lådor trivs dom i? Mvh

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
20 mars 2009
Det enda jag eg. vet är att det är fd db-dragfolk som ligger bakom B2......så du kan ju ta dig en funderare efter denna infon wink
Men ännu så länge är de fort rätt nya (trots att N-Core hade agentaturen innan de bestämde sig för att lägga ner)
Så JonasH kanske kan berätta lite mer om dem.

För övrigt ÄLSKAR jag den rena designen på deras steg Mono och Quadro.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
20 mars 2009
stahre skrev:
Som sagt fick jag och förmodligen fler här mail om denna nyhet. Är det någon som provat deras basar? Såg jävligt trevliga ut så tänkte höra lite om dessa Te x. AC 10" basen, Spelar dom Högt, finlir, vilka lådor trivs dom i? Mvh

Riktigt bra grejer. Vi var förste generalagent för dessa och vi har testat både HD och AC serien.

Om nån är intresserad har vi i ljuset av våran utförsäljning några kvar utav dessa. HD serien är klart jämförbar med DD, Cactus, Soundstream XXX, GroundZero med flera, dock till ett MYCKET vettigare pris. Dessa vill ha mycket stryk smile

AC serien är musikaliska. Och de funkar så bra i basreflex att jag själv är inne på att köra en sån i min nästa tävlingsbil. Det spelar linjärt, rappt och högt.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Sök