6222
Sök

Intressekoll, LAN i Grästorp

1 058 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
Hej alla garagare big_smile detta kanske inte är den mest lämpade sidan att annonsera på men man vet aldrig om en liten lanare eller två sitter o gömmer sig här wink

jag och en polare har kollat runt lite och planerar att dra igång ett LAN i Grästorp antingen den 15e eller 22a maj. Grästorp ligger mellan Trollhättan och Lidköping. Lokalen kommer vara en stor matsal, med scen bla..

men först tänkte vi kolla om intresset finns. Vi vill Helst att så många som möjligt kommer, men för att det ska bli något måste vi ha MINST 50 säkra kort.

Eftersom det är första gången vi anordnar något sånt här så blir det vad vi gör det till, med andra ord får alla som kommer lägga förslag om förbättringar, hjälpa till med nätverk m.m. men sånt ordnar sig alltid. just nu har vi bara två stycken 24portars switchar, men tror oss kunna ruska fram ett par till utan större problem, men om ni har en större switch, långa nätverks kablar m.m som kan tänkas vara bra, anmäl då det till mig.

det som gäller är, fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag. Internet kommer finnas, dock okänt vilken hastighet än så länge. Drogfritt och Högtalarfritt. kommer finnas korv med bröd och cola till försäljning. Det kommer kosta 100kr max att komma, och en liten rabatt kommer ges till dom som har en 24P switch med sig

Anmäl erat intresse till min MAIL : Tott_88@hotmail.com

jag kommer lägga upp namn här så ni ser hur många som kommer.

kommer ni på något jag missat så skriv det här. MVH/Tommie

PoLoud =D

Sök