Jag beställde extrem takvinge därifrån, fick hem den, men nu ligger den under soffan, passformen funka väl, men måste ha jävligt bra lim eller bulta fast den, min stod och torka i varmgaraget över natten, men när vi kom dit nästa dag låg den på skuffen, men det beror väl inte på vingen.
jag säger, köp den inte, då den är jävligt ful, vart nästan glad att den hade ramlat av, men tänkte nu när ja ändå köp den så ska ja testa den. aldeless för stor och passar inte in, passar nog bättre och ha som vinge på skuffen..