3485
Sök

Plastoson takvinge extrem, hur är passformen?

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
funderar på att köpa plastosons extrem takvinge 1700kr någon som vet hur passformen är på den? någon so har en sådan som kan skriva här. tacksam för svar

1 024 Inlägg
22 mars 2009
jag beställde en till min volvo 850 den kom aldrig fram så jag kan inte tala om hur den passar men jag har beställt där 4 gånger under 1 år, å sakerna kommer inte fram så jag ser dom mest som problem bara

667 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
Rand skrev:
jag beställde en till min volvo 850 den kom aldrig fram så jag kan inte tala om hur den passar men jag har beställt där 4 gånger under 1 år, å sakerna kommer inte fram så jag ser dom mest som problem bara

så dem skickar inte produkterna? konstigt alltså inte värt att beställa?

NissanMotorsport
22 mars 2009
Jag beställde extrem takvinge därifrån, fick hem den, men nu ligger den under soffan, passformen funka väl, men måste ha jävligt bra lim eller bulta fast den, min stod och torka i varmgaraget över natten, men när vi kom dit nästa dag låg den på skuffen, men det beror väl inte på vingen.

jag säger, köp den inte, då den är jävligt ful, vart nästan glad att den hade ramlat av, men tänkte nu när ja ändå köp den så ska ja testa den. aldeless för stor och passar inte in, passar nog bättre och ha som vinge på skuffen..

Sök