Hemmagjorda Angel Eyes.

A_Lindahl Lite överallt..
27 november 2007 · 612 Inlägg

Tror ni att 3mm's dioder orkar lysa upp hela vägen runt?

Finns att välja mellan 3 och 5 mm, och plaststaven är 8mm på plattsidorna, alltså på de smalaste ställena, annars 10mm på hörnen.

Eller ska man ta 5mm för att vara säker? man får också tänka på att man måste borra hållet i staven med ca 1mm felmarginal?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Robert_N
28 november 2007 · 90 Inlägg

Det här måste testas på! Inte för att jag har bågot att sätta dom på just nu.. sitter ju inte så passande på en 200sx hehe

Phaetoon
28 november 2007 · 8 156 Inlägg

A_Lindahl skrev:
Tror ni att 3mm's dioder orkar lysa upp hela vägen runt?

Finns att välja mellan 3 och 5 mm, och plaststaven är 8mm på plattsidorna, alltså på de smalaste ställena, annars 10mm på hörnen.

Eller ska man ta 5mm för att vara säker? man får också tänka på att man måste borra hållet i staven med ca 1mm felmarginal?

Jag skulle prova med en högintensiv 3mm. Det borde räcka gott och väl. (Oftast är det nästan samma ljusstyrka på dom också)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Urkas Kräsen grafiker
28 november 2007 · 1 775 Inlägg

CoraX skrev:
Det här måste testas på! Inte för att jag har bågot att sätta dom på just nu.. sitter ju inte så passande på en 200sx hehe

Fast du behöver ju inte göra dom runda. Går ju faktiskt att göra dom lite i vilken form man vill. Iosf heter det kanske inte angel-eyes längre då. :P

Whine whine!
Coffe
8 februari 2008 · 124 Inlägg

Nu när de va ett tag sen tråden kom upp så undrar jag om det är någon som har provat sig på detta?
Isåfall, blev de bra? Lägg gärna upp bilder.

A_Lindahl Lite överallt..
31 mars 2008 · 612 Inlägg

Coffe_ skrev:
Nu när de va ett tag sen tråden kom upp så undrar jag om det är någon som har provat sig på detta?
Isåfall, blev de bra? Lägg gärna upp bilder.

https://www1.garaget.org/archive/24375/52454/52454-728143.jpg

Dålig bild men..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Phaetoon
31 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Men... Plåtade du något under tiden som du skapade dom?
Skulle vilja se fler bilder. Ser ju riktigt grymt ut.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
A_Lindahl Lite överallt..
31 mars 2008 · 612 Inlägg

Phaetoon skrev:
Men... Plåtade du något under tiden som du skapade dom?
Skulle vilja se fler bilder. Ser ju riktigt grymt ut.

Ligger lite bilder i mitt galleri..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Timmyboy hellaflush!
22 mars 2009 · 1 266 Inlägg

Det blev ganska bra. Kan det passa en golf 3a med org lampor? Eller ser de bara billigt ut tro? tongue

(Jag vet, gammal tråd)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang