4991
Sök

Loncin Dirtbike me like!

Majestas
1 319 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
Hejsan goda garaget bröder! hoppas ni haft en trevlig midsommar.

Jag undrar bara om det är någon som äger eller har ägt den här dirtbiken o i så fall hur är det med motorn som sägs lämna 11 hk och kvaliten osv.

Jag bor på landet och ska ha den där!

http://www.blocket.se/vi/8500246.htm?ca=14_s

Tack // Macke          (O)(O)
                                  |
                             (-------)

Team VeboTrim

391 Inlägg
24 juni 2006
tjena,  trevlig leksak du hittat.

en polare hade en liknande sån där dock var det 100cc.  men kvalitets mässigt så är den mycket bättre än mini china hojjarna,  ( som man får skruva med nästan efter varje åktur )

Majestas
1 319 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
haha.. dom låter ju så skönt 4 - taktarna !

Team VeboTrim

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
24 juni 2006
grannen har två exakt likadana men 110cc. har provkört några gånger, svinkul leksak! big_smile ena av dem gick dock ramen av på hmm (och då kör en kille på ca 40-50kg med den)...men den andra har hållit bra! (fast han e större som kör den) tongue ..beror mycket på hur man kör säkert eftersom den som gick av har varit med om en hel del vurpor och hopp och så wink

men shoppa den!, jävla käck!! ;D

TVT Member
377 Inlägg
24 juni 2006
hehe....ser riktigt rolig ut den där....har du bestämt dej nu alltså??? big_smile roligt värre sen då wink //
mvh Jocce
Senast redigerat av _JoCCeV (24 juni 2006)

Senator
323 Inlägg
27 juni 2006
du har möjligtvis inte sett Workz? kan jag varmt rekomenderar! väldigt fina å bra cyklar.. lite dyra bara.. min brors chef säljer sånna å har snackat lite med honom å så!

kolla gärna på www.workzbike.com
Senast redigerat av dr_weber (27 juni 2006)

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

9 108 Inlägg
27 juni 2006
dirtbikes är balla som fan wink Provkörde två 110cc idag.. Ljudet är riktigt grymt smile Men jag gillar min pocketbike 110cc sporthoj bättre hehe..

Sök