Tjena!
Ska i med en oljetrycksmätare och en laddtrycksmätare nu har jag kommit fram till.
Kom dock på att det alltid är bra med flera åsikter ang. saker så tänkte höra med er vilka mätare man ska ha och även vart jag kan få tag på en hållare till dessa två mätare för att ha i a-stolpen. (vill inte hålla på att skära osv.)
Har absolut inget emot om det är en ljus mätarhållare eftersom att jag har ljus inredning i bilen

Om det är någon defi till bra pris att sälja så kan du ju hojta till!
Mvh Kalle:)