5775
Sök

Toning av sidorrutor + bakruta.

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
#1
Tjenare!

Imorn är det löning, skönt va?

Det är så att jag tänkte köpa solfilm imorn, finns det någon guide om hur man monterar det på sidorutorna för att få så bra resultat som möjligt.

Hittade en guide om hur man monterar på bakrutan, men inte på sidorutorna.

Någon som kan lägga upp en guide eller berätta hur man gör?

Gärna med bilder!

Tack

/A

Random Hero
4 047 Inlägg
24 mars 2009
#2
de finns guider om det ja, de e ju annars samma sak som o göra en bakruta fast lättare, lägg gärna en 100lapp extra på filmen så blir de lättare för dig, lycka till!

Dog food lid. Backwards

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
#3
Någon bra film som rekomenderas?
Tänkte köpa min på Mirco.

Måste man montera bort dörrsidorna osv osv.. ?

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
24 mars 2009
#4
aturai88 skrev:
Någon bra film som rekomenderas?
Tänkte köpa min på Mirco.

Måste man montera bort dörrsidorna osv osv.. ?

CFP som går att köpa hos Micro är en riktigt bra solfilm!
Finns både som universal eller model anpassat! (färdig skuren samt förformad för alla rutor som är lagliga)

mvh
Jörgen

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
#5
Jag tror nog inte att det finns en för min bil, men hur ska man göra?

Ska man plocka isär dörrarna?

3 714 Inlägg
24 mars 2009
#6
Vill man få det riktigt bra så är det lättast att plocka ur rutorna

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
24 mars 2009
#7
aturai88 skrev:
Jag tror nog inte att det finns en för min bil, men hur ska man göra?

Ska man plocka isär dörrarna?

Vad är det för bil?

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 mars 2009
#8
Det finns en klistrad tråd längst upp på den sida med mycket bra tips. wink
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79594

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
#9
Mitsubishi galant 93a

/A


Sök